با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتستان:

آیین جمع آوری کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

دشتستان،بوشهر(پانا)- با برگزاری آیینی کمک های دانش آموزان به مردم مناطق سیل زده استان سیستان با شعار سیل مهربانی همکلاسی ها جمع آوری شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۵۰
لینک کوتاه کپی شد
آیین جمع آوری کمک به مردم استان سیستان و بلوچستان برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش دشتستان صبح امروز در آیین جمع آوری کمک های دانش آموزان به مردم سیل زده سیستان در محل دبستان دخترانه عترت اظهار کرد: جامعه فرهنگیان و دانش آموزان دشتستانی نیز همچون سایر اقشار و نهادهای جامعه کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به مردم استان سیستان چمع آوری نموده اند.

سیدحسن لواسانی فرد گفت: پس از حضور گسترده و چشمگیر دانش آموزان در کمک به مردم سیل زده استان خوزستان در سال گذشته این بار شاهد کمک های گسترده دانش آموزان و خانواده ها به مردم سیستان هستیم.

او افزود: ارزش مالی این کمک ها شاید در مقابل میزان خسارت ها کم باشد ولی همین که شما دانش آموزان به یاد سایر هموطنان خود هستید و به یاریشان می شتابید ارزشمند است.

لواسانی فرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: در این روزها که شاهد حضور نهادهای مختلف از قبیل هلال احمر، ارتش ، سپاه، بسیج و سایر مردم در مناطق سیل زده سیستان برای کمک به سیل زدگان هستیم، جای خالی شهید سلیمانی که همیشه پیشرو کمک به مردم بود بیش از پیش احساس می شود.

گفتنی است در این مراسم نمادین کمک های نقدی و غیر نقدی دانش آموزان و معلمان برای ارسال به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط کمیته امداد جمع آوری شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار