دیدار سفیر ایران در اسلام‌آباد با دستیار ویژه نخست‌وزیر پاکستان

خبرگزاری پانا: علی‌رضا حقیقیان سفیر جمهوری اسلامی ایران در دیدار با طارق فاطمی انتصاب وی را به عنوان دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور خارجی تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سفیر جمهوری اسلامی ایران دراین دیدار ضمن ابراز خشنودی از گسترش و توسعه روابط روبه گسترش دو کشور همسایه در همه زمینه‌ها بر عزم و اراده راسخ جمهوری اسلامی برای همکاری با دولت جدید پاکستان در راستای تعمیق و توسعه

بیش از پیش روابط در سطوح مختلف دوجانبه ، منطقه‌ای و بین المللی تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود با عنایت و توجه رهبران جدید دو کشور ، زمینه اجرای بهتر و زودتر طرح‌ها و پروژه های اقتصادی فیمابین دو کشور فراهم گردد.

طارق فاطمی، دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور خارجی نیز ضمن تبریک برگزاری منظم و موفق انتخابات اخیر ریاست جمهوری در کشورمان و نیز اظهار امیدواری نسبت به آثار مثبت آن برای جمهوری اسلامی ایران و روابط دو کشور دوست و برادر ، تاکید کرد : بدون شک گسترش و تقویت روابط پاکستان و ایران ، نه تنها برای دو کشور بلکه در راستای تثبیت صلح و امنیت منطقه و جهان حائز اهمیت بسیار بالایی است.

طرفین همچنین در این دیدار، لزوم بهره‌گیری از تمامی ظرفیتهای موجود در راستای توسعه و گسترش روابط و همکاری‌های فیمابین دو کشور را مورد تاکید قرار دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار