رئیس هیئت استان گفت:

خانه بولینگ و بیلیارد گلستان افتتاح شد

خبرگزاری پانا:خانه بولینگ و بیلیارد استان گلستان با تلاش رئیس هیئت و حمایت بخش خصوصی به بهره برداری رسید .

کد مطلب: ۱۰۰۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا:خانه بولینگ و بیلیارد استان گلستان با تلاش رئیس هیئت و حمایت بخش خصوصی به بهره برداری رسید و طی مراسمی افتتاح شد .
خانه بولینگ و بیلیارد گلستان جنب استادیوم 15 هزار نفری شهدا واقع است. رئیس هیئت گلستان در این مراسم، از بولینگ و بیلیارد به عنوان ورزشی یاد کرد که موفقیت در آن حاصل هوش، دقت، اعتماد به نفس، تمرکز و بهره برداری از علوم مختلفی نظیر ریاضی، هندسه و مثلثات است.

مهندس رشیدی در باره ساخت و تامین اعتبار پروژه نیز گفت: این پروژه با اعتباری افزون بر 380 میلیون تومان به پایان رسید که بیش از 80 درصد آن از طریق حمایت های غیردولتی و توسط بخش های خصوصی تامین شده است.

وی افزود: با برقراری ارتباط درست و منطقی، بیان اهداف عالیه ورزش و اهمیت آن در سلامت افراد و نشاط جامعه می توان حمایت خیرین و بخش خصوصی را در ساخت پروژه های ورزشی جلب کرد.

رئیس هیئت استان در ادامه گفت: این پروژه یکی از بهترین سالن های بولینگ و بیلیارد کشور است که می توان در آن مسابقات بزرگ را برگزار کرد و هم چنین برای ارتباط راحت تر و سریع تر با دیگران سایتی در هیئت راه اندازی شده است.

در مراسم افتتاح خانه بولینگ و بیلیارد گلستان شهردار، اعضای شورای شهر گرگان، روسا و نواب روسا، دبیران هیئت های ورزشی استان، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار