بر گزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهریار

شهریار (پانا) - باحضور معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهریار وکارشناسان وکارشناس مسئولین واحد پرورشی،روسای کمیته امداد واداره آگاهی شهریار همایش معاونین ومربیان پرورشی مدارس شهرستان درسالن شهیدکافی منطقه برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بر گزاری همایش معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش شهریار

دراین جلسه جوانشیر جوادی معاون پرورشی وتربیت بدنی اداره آموزش وپرورش شهریار در تشریح برنامه‌ها ودغدغه‌های بیان کرد: می‌بایست شرایط لازم را برای تقویت ابعاد روحانی وعاطفی دانش آموزان درمدرسه رامهیا نماییم لذا به همین منظور دربرگزاری مسابقات قآنی وفرهنگی وهنری باید با کارشناسان واحد پرورشی تعامل بیشتری داشته باشید.

عزیزی رئیس کمیته امدادشهرستان شهریار نیز در سخنانی با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای حمایت از دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: برنامه‌ها و ملاحظات متعددی در زمینه حمایت از دانش آموزان صورت گرفته و از معاونین ومربیان پرورشی در خواست می شود که با رابطین کمیته امداد در جهت شناسایی و تحت پوشش قراردادن دانش آموزان نیازمند همکاری‌های لازم را به عمل آوردند و هر مدرسه یک نفراز همکاران را به عنوان رابط برای همکاری به کمیته امداد معرفی نمایند.

نجف زاده رئیس اداره پلیس آگاهی شهریار نیزدرباره آسیبها و آفتهایی که مدارس ودانش آموزان را تهدید می کند، تصریح کرد: با توجه به آسیب‌هایی که دانش آموزان را تهدید می کند باید همکاریهای گسترده ای در راستای آموزش و راهنمایی دانش آموزان میان کارشناسان آگاهی و انتظامی و معاونین پرورشی مدارس صورت پذیرد.

کارشناسان واحدهای قرآن وعترت،اردوها ،فوق برنامه،آسیب‌های اجتماعی ،بهداشت و سلامت وسازمان دانش آموزی اداره آموزش و پروش نیز به تشریح اهداف و برنامه‌های خود پرداختند.

خبرنگار: سارا وثاق

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار