معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس:

وجود مجامع خیرین در فارس مزیت نسبی سرمایه گذاری بهزیستی در استان است

خبرگزاری پانا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: وجود مجامع خیرین در فارس مزیت نسبی سرمایه گذاری در امور بهزیستی استان است.

کد مطلب: ۱۰۰۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محسن اردکانی در آیین گشایش مرکز آینده پژوهی اجتماعی در بهزیستی فارس اظهار داشت: از موضوعات مورد توجه در سرمایه گذاری، توجه ویژه به ارزش افزوده و تلاش برای افزایش آن می باشد.


وی با بیان اینکه فارس دارای مزیت های نسبی فراوان در امر سرمایه گذاری است، افزود: یکی از ظرفیت های استان فارس وجود مجامع خیرین در این استان است که سازمان بهزیستی باید به این ظرفیت برای سرمایه گذاری در امور بهزیستی توجه کند.


اردکانی با اشاره به بودجه محدود سازمان بهزیستی، هدایت سرمایه گذاری ها به سمت افراد خیری را امر ضروری دانست و اذعان داشت: سازمان بهزیستی باید برای انجام بخش زیادی از فعالیت هایش خیرین را مد نظر داشته باشد.


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس مجمع خیرین تامین سلامت، خیرین مسکن ساز و نیز خیرین مدرسه ساز را از جمله مجامع خیر فعال در استان عنوان داشت و ضمن اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از فعالیت های خیرین در استان فارس، خاطرنشان کرد: حضور مجامع خیرین فرصت مناسبی برای افزایش هر چه بیشتر ارزش افزوده سرمایه گذاری در امور بهزیستی است.


اردکانی همچنین به برخی آیین نامه ها در امور بهزیستی در ارتباط با سایر دستگاه ها اشاره و ابراز داشت: برخی دستور العمل ها و آیین نامه های سازمانی وجود دارد که الزام آور نیست، که در این زمینه مسئولین و بخصوص نمایندگان مجلس باید پیگیر باشند تا این موارد به عنوان قانون الزام آور مطرح شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار