ادای احترام خلاقاته دانش آموزان یک دبستان در دزفول به شهید سلیمانی

دزفول (پانا) - دانش آموزان دبستان پسرانه ی فرهنگیان دزفول به نشانه ی احترام به شهید حاج قاسم سلیمانی، با قرار گرفتن در حیاط مدرسه به شکل کلمه سردار، سرود همگانی "ای ایران" را یک صدا اجرا کردند.

کد مطلب: ۱۰۰۵۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
ادای احترام خلاقاته دانش آموزان یک دبستان در دزفول به شهید سلیمانی

مدیر دبستان فرهنگیان در این باره به پانا گفت: "با شنیدن خبر ترور ناجونمردانه ی حاج قاسم سلیمانی به دست امریکا، تصمیم گرفتیم دانش آموزانمان با ایستادن در کنار هم به شکل کلمه سردار، سرود ای ایران را اجرا کنند تا ما هم همچون سایر مردم ایران، ارادت قلبی خودمان را به این بزرگ مرد شهید نشان دهیم."

او در ادامه به لزوم معرفی جایگاه رفیع شهید سلیمانی در سطح مدارس کشور اشاره کرد و خواستار اهتمام ویژه مسئولین آموزش پرورش در این باره شد.

رجبی پور افزود :در راستای گرامی داشت سردار دلها، مسابقات ورزشی مختلف مزین به نام این شهید والامقام بین دانش آموزان و همچنین مسابقات تیراندازی و دارت بین همکاران درحال برگزاری است.

او در پایان گفت: " علاوه بر گرامی داشت شهید سلیمانی، ما همگی باید در انجام وظایف خود سردارگونه رفتار کنیم و ایشان را سرلوحه کارها و وظایف خودمان قرار دهیم؛ چرا که امروز جامعه ما نیازمند تفکر حاج قاسم است. تفکری که در آن خستگی و ناامیدی جایی ندارد و در عوض خدمت در هر جایگاهی، بزرگترین سعادت شمرده می شود."

خبرنگار: فاطمه پرموز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار