جلسه هم‌اندیشی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان وبلوچستان برگزار شد

رخشانی: با اعزام گروه هایی به شهرستان‌ها و مناطق سیل زده در پی برآورد استحکام ساختمان ها و فضاهای آموزشی هستیم

زاهدان(پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان موضوع اولویت بندی و تامین نیازهای مهم و اولیه خسارت دیدگان به ویژه همکاران فرهنگی، دانش آموزان عزیز و ارسال مایحتاج موردنیاز و کمک های مردمی به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۰۰۵۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هم‌اندیشی جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده جنوب سیستان وبلوچستان برگزار شد

حمیدرضا رخشانی در جلسه هم اندیشی جمع آوری و ارسال کمک های مردمی به مناطق سیل زده جنوب استان اظهار کرد: موضوع اولویت بندی و تامین نیازهای مهم و اولیه خسارت دیدگان به ویژه همکاران فرهنگی، دانش آموزان عزیز و ارسال مایحتاج موردنیاز و کمک های مردمی به این مناطق در دستور کار قرار دارد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از کتب درسی و لوازم تحریردانش آموزان مناطق سیل زده ازبین رفته است، نیاز است با بکارگیری همه ظرفیت‌ها و بهره‌گیری از پتانسیل موجود در دیگر دستگاه‌ها در جهت تامین نیاز های اولیه و مهم در جهت کاهش مشکلات و دشواری های همکاران و دانش آموزان باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش بیان کرد: با اعزام گروه کارشناسی به مناطق و شهرستان‌های سیل زده درصدد برآورد شرایط استحکام و ضریب ایمنی ساختمان ها و فضاهای آموزشی هستیم.

او گفت: امید آن داریم تا با عزمی راسخ و تلاشی جهادگونه بتوانیم تا حدودی از مشکلات و آلام هموطنان، بویژه همکاران فهیم فرهنگی و دانش آموزان عزیزمان بکاهیم تا شرایط مناطق یاد شده به حالت عادی بازگردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار