بانوی عکاس نیشابوری برگزیده چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور شد

نیشابور(پانا)- بانوی عکاس نیشابوری با مجموعه عکس «مادران شهدا» در بخش استعداد‌های جوان برگزیده چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور در تالار اندیشه شهر تبریز شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بانوی عکاس نیشابوری برگزیده چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور شد

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور اظهارکرد: هنر واقعیت‌ها را به تصویر می‌کشد و دلیل ماندگاری‌اش ملموس بودنش است؛ خدای متعال برترین هنرمند است و هنرمندی که واقعیت‌ها را به تصویر بکشد، مورد تحسین مردم قرار می‌گیرد؛ زیرا به خلق زیبایی‌ها پرداخته است و با توجه به رسالت والای هنرمندان، به خصوص اصحاب فرهنگ وهنر نیشابور انتظار داریم تا با هدایت تخصصی آنها، از خودسازی به جامعه‌سازی و در نهایت به تمدن نوین اسلامی نائل شویم.

علیرضا سیدآبادی افزود: وجه مشترک این هنرمندان، اعتقاد، خودباوری، تلاش دینی و انقلابی و تقید به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و در هر دوره رویش‌های جدید با تفکرات انقلابی را شاهدیم.

وی خاطرنشان کرد:فطرت بشر زیبا دوست است؛ مقام معظم رهبری فرموده‌اند که "هنر رساترین زبان برای انتقال دانسته‌هاست" و همه هنرمندان از عمق فکری برخوردارند که اگر نباشند، هنر آنها تأثیری در ذهن مخاطبان ایجاد نخواهد کرد.

سیدآبادی یادآورشد: آثار دریافتی چهارمین دوسالانه سراسری عکس نور با حضور سید عباس میرهاشمی، سیف اله صمدیان،اسماعیل عباسی، داود عامری و حمیدرضا مجیدی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت و در نهایت پس از بررسی 3 هزار و 698 قطعه عکس در قالب 354 مجموعه عکس رسیده به دبیرخانه از 314 عکاس33 مجموعه عکس به بخش اختتامیه راه یافتند.

وی عنوان کرد: در بخش استعداد‌های جوان جشنواره، مجموعه عکس « مادران شهدا » میترا زرگرانی بانوی عکاس نیشابوری برگزیده چهارمین دوسالانه سراسری عکس نورشد.

رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: میترا زرگرانی بانوی عکاس نیشابوری با حضور سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا ،امیر نصیربیگی رئیس سازمان بسیج هنرمندان، خانواده معزز شهدا ،هنرمندان و مردم غیور و سلحشور شهر تبریز در تالار اندیشه این شهر مورد تجلیل قرار گرفت

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار