اعلام همکاری اداره کل بهداشت و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف با سازمان دانش آموزی

تهران (پانا) - ضیاءالدینی، مدیر کل بهداشت و سلامت وزارت آموزش و پرورش ظهر امروز ضمن حضور در دفتر سازمان دانش‌آموزی با اسماعیل بحری‌زاده سرپرست قائم‌مقامی سازمان دانش‌آموزی دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
اعلام همکاری اداره کل بهداشت و سلامت وزارت آموزش و پرورش در حوزه های مختلف با سازمان دانش آموزی

در این دیدار ضیاءالدینی ضمن تبریک پذیرش مسئولیت قائم‌مقامی سازمان، آمادگی کامل حوزه تحت مسئولیت خود را جهت همکاری و مشارکت همه‌جانبه با سازمان دانش‌آموزی اعلام کرد.

او همچنین ضمن اشاره به سابقه همکاری‌های مشترک، سازمان دانش‌آموزی را برخوردار از ظرفیت‌های ویژه‌ای دانست که می‌تواند با معاونت‌های مختلف آموزش و پرورش همکاری و هم افزایی مشترک داشته و فعالیت‌ها و اقدامات مهم و تاثیر گذاری در فرآیند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان رقم بزند.

او پایگاه تغذیه سالم در مدارس، تشکل دانش‌آموزی سفیران سلامت، طرح دادرس، جشنواره‌های مختلف دانش‌آموزی و ... را نمونه‌هایی از مصادیق همکاری‌های مشترک اداره کل بهداشت و سلامت عنوان کرد که سابقه درخشان و موفقی از همکاری و هم افزایی این اداره کل و سازمان دانش‌آموزی و سازمان جوانان هلال احمر و ... را شکل داده‌اند.

او ضمن اعلام آمادگی همکاری کامل با سازمان دانش‌آموزی، افق درخشانی از همکاری‌های دو بخش بر اساس همدلی، همفکری و همکاری در دوره جدید آرزو کرد.

بحری‌زاده نیز از زحمات و تجربیات ارزشمند ضیاءالدینی در حوزه سلامت دانش‌آموزی همچنین از اظهار لطف و حضورشان و نیز اعلام همکاری‌های مشترک تقدیر و تشکر کرد و ضمن اعلام آمادگی کامل سازمان دانش‌آموزی برای مشارکت همه‌جانبه با دفتر بهداشت و سلامت، آن را جزء سیاست‌های اصلی این سازمان بویژه در فعالیت‌های مرتبط با حوزه بهداشت و سلامت دانش‌آموزان اعلام کرد.

او با بیان اینکه بیش از دو میلیون دانش عضو تشکل پیشتازان سازمان دانش‌آموزی هستند، افزود: «ظرفیت عظیم تشکل دانش‌آموزی پیشتازان، در کنار خبرگزاری دانش‌آموزی پانا و مجلس دانش‌آموزی می‌تواند در پیشبرد اهداف و برنامه‌های حوزه سلامت و اجرایی شدن سیاست‌های آن دفتر و ارتقای سلامت جامعه سترگ دانش‌آموزی کشور ایفای نقش کرده و تاثیر مهمی داشته باشد.

بحری زاده پایگاه تغذیه سالم و طرح دانش‌آموزی سفیران سلامت را از بسترهای فراهم همکاری مشترک دو بخش شمرد واضافه کرد که آمادگی کامل داریم با توجه به تشکیلاتی بودن فعالیت اعضای سازمان، در حوزه توسعه و ترویج مهارت‌های ارتقای سلامت، امداد و نجات، پایگاه های تغذیه سالم و حوزه‌های مرتبط نشست‌های مشترک کارشناسی برگزار کرده و ضمن تدوین و انعقاد تفاهم نامه‌های لازم بصورت عملیاتی و اجرایی وارد عمل شویم.

درپایان این دیدار که در فضای سرشار از صمیمیت، همدلی و همفکری برگزار شد طرفین ابراز امیدواری کردند، بزودی نشست‌های کاری و کارشناسی برگزار و مسیر همکاری‌‌های مشترک طراحی و به مورد اجرا گذاشته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار