تفاهم‌نامه آموزش و پرورش منطقه یک و دانشگاه خوارزمی، جهت حضور مشاوران در مدارس؛

توانمندسازی والدین و دانش‌آموزان جهت کاهش طلاق

تهران (پانا) - جلسه همکاری آموزش وپرورش منطقه یک، فرمانداری شمیرانات و دانشگاه خوارزمی جهت حضور مشاوران درمدارس، سرای محله ها و ... در فرمانداری شمیرانات تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی والدین و دانش‌آموزان جهت کاهش طلاق
جلسه همکاری کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهداشت روان منطقه یک و دانشگاه خوارزمی با حضور دکتر سیاوش شهریور، فرماندار شمیرانات، فاطمه سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه یک، تاجیک اسماعیلی ریاست دانشکده روانشناسی خوارزمی و تیم همراه، رجایی، ریاست بهزیستی شمیرانات، صادقی مشاور فرماندار و سیما سرخابی کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی درسالن کنفرانس فرمانداری شمیرانات برگزار شد.
سیاوش شهریور با اشاره به آمار بالای طلاق و تبعات آن در شمیرانات راهکار مؤثر را توانمندسازی والدین و دانش آموزان در قالب آموزش مهارتهای زندگی و تاب آوری بیان نمود.
سید مومن، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یک نیز ضمن تشریح اهداف این طرح استفاده از اساتید مجرب و متعهد را ضروری دانست. براین اساس مقرر شد تفاهم نامه ای به دلیل کمبود مشاور در مدارس با دانشگاه خوارزمی بسته شود تا از دانشجویان این دانشگاه در اجرای این طرح استفاده گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار