ماجرای شکایت مجری یک پروژه از نایب رئیس شورای شهر تبریز چه بود

تهران (پانا) - نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در واکنش به شکایت شرکت مجری یکی از پروژه‌های شهر تبریز، جزئیات این شکایت را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۰۰۴۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ماجرای شکایت مجری یک پروژه از نایب رئیس شورای شهر تبریز چه بود

به‌گزارش ایسنا، سونیا اندیش اظهار کرد: بنده در راستای ایفای وظایف خود و به نمایندگی از مردم، مانند همکارانم در ابتدای شورا سوگند یاد کردیم که همواره حافظ منافع و حق و حقوق مردم و شهر باشیم.

او ادامه داد: طی جلسه‌ هفته‌ گذشته، بنده در صحن علنی شورای اسلامی نسبت به تخلفات این شرکت تذکر دادم تا دستگاه‌ قضائی به آن ورود کرده و موضوع را بررسی کند.

او تاکید کرد: معتقدم این قرارداد باید بررسی شود تا نسبت به حق و حقوق شهروندان و شهرداری که حامی مردم بوده و جهت توسعه‌ی شهری از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تلاش می‌کند، رسیدگی شود.

او با اشاره به شکایت شرکت مجری پروژه از او، گفت: ظاهرا این شرکت پیش‌دستی کرده و طبق رویه‌ نامتعارف از بنده شکایت کرده است با این‌که دفتر این شرکت در شهرک ولیعصر مستقر است، ولی به کلانتری منطقه‌ی طالقانی مراجعه و از بنده شکایت کرده است که ظاهرا پرونده‌ای نیز در آنجا پیدا نشده است.

او با بیان این‌که تخلفات این شرکت در دست بررسی است، ادامه داد: البته دستگاه‌های نظارتی نیز نسبت به این موضوع ورود پیدا کرده‌اند و اقدامات خود را در این راستا انجام می‌دهند.

سونیا اندیش، نایب رئیس شورای شهر تبریز که در جلسه علنی مورخ ۸ دی ماه، مستنداتی از تخلفات و ایرادات موجود در واگذاری پروژه پارک حاشیه‌ای تبریز و شکایات مردم از نحوه اجرای این طرح مطرح کرده و خواستار ورود نهادهای نظارتی به این قرارداد شده بود، با شکایت شرکت مجری پروژه مذکور، به کلانتری احضار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار