مسابقه عکاسی «شهر ایمن-ساختمان ایمن» در گیلان

رشت (پانا) - ایمنی حین کار، روش های صحیح اجرا، ساختمان ایمن و شهر ایمن از محورهای جشنواره سراسری «شهر ایمن-ساختمان ایمن» است.

کد مطلب: ۱۰۰۴۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه عکاسی «شهر ایمن-ساختمان ایمن» در گیلان

به گزارش پانا، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با اشاره به فراخوان سراسری عکس ساختمان گفت : اولین جشنواره سراسری عکس ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با عنوان «شهر ایمن-ساختمان ایمن» در رشت برگزار می شود.

قاسمیاتن گفت : مسئله ایمنی همواره به دلیل سابقه حوادث در صنعت ساخت و ساز مورد توجه بوده و سالانه عدم رعایت آن خسارات جانی و مالی بسیاری را در حین کارهای ساختمانی رقم زده است. با توجه به اهمیت این مسئله ضرورت دارد لزوم رعایت مبحث ایمنی به عنوان خواست عمومی مطرح شود. در همین راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان با برگزاری مسابقه عکس «شهرایمن- ساختمان ایمن» در پی آن است لزوم توجه به این مسئله در ساختمان ها و شهر را با بهره گرفتن از هنر و قدرت رسانه عکاسی از دریچه ای نو به معرض نمایش بگذارد.

وی با بیان اینکه تمامی محورهای این فراخوان با دو رویکرد صحیح و نادرست در ساختمان سازی مدنظر است، افزود: ایمنی حین کار، روش های صحیح اجرا، ساختمان ایمن و شهر ایمن از محورهای جشنواره سراسری «شهر ایمن-ساختمان ایمن» است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان با بیان اینکه ثبت نام و ارسال آثار در بخش اصلی فقط از طریق آدرس الکترونیکی safe.building.nezam@gmail.com امکان‌پذیر است، تصریح کرد: آثار ارسالی در هر بخش باید در قالب یک ایمیل جداگانه به نام بخش مربوطه به دبیرخانه مسابقه ارسال شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش اصلی و ویژه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بخش اصلی شامل عکاسی با دوربین های حرفه‌ای(آنالوگ و دیجیتال) و بخش ویژه بخش ویژه هم شامل عکاسی با تلفن همراه می باشد.

قاسمیان در خصوص جوایز این مسابقه گفت: جوایز در بخش اصلی برای نفر اول شامل تندیس جشنواره - دیپلم افتخار - مبلغ بیست میلیون ریال، برای نفر دوم تندیس جشنواره - دیپلم افتخار - مبلغ پانزده میلیون ریال، برای نفر سوم تندیس جشنواره - دیپلم افتخار - مبلغ ده میلیون ریال می باشد. جوایز در بخش ویژه شامل مبلغ ۵ میلیون ریال برای سه نفر به همراه دیپلم افتخار است.

وی با بیان اینکه تمامی عکاسان می توانند در هر دو بخش شرکت نمایند، خاطرنشان کرد: علاقمندان تا ۱۵ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار اقدام کنند، همچنین شرکت کنندگان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به پرتال سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار