رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار

دادگستری گلبهار نقش کلیدی و مهمی در رفع مشکلات مردم دارد

چناران (پانا) - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار گفت: استقرار دادگستری در بخش گلبهار بسیاری از موانع و مشکلات را برطرف کرده و رسیدگی به امور مردم با شتاب بیش تری انجام می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد
دادگستری گلبهار نقش کلیدی و مهمی در رفع مشکلات مردم دارد

هومن گریوانی در دیدار صمیمی با حسن مهدوی پور رئیس جدید دادگستری گلبهار با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش افزود: خروش مردم همراه با وحدت و همسبتگی همه اقشار در استقبال از پیکر پاک این شهیدان والامقام نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد و در این برهه زمانی که آن ها تصور می کردند ملت ما سکوت اختیار خواهد کرد صفوف یکپارچه و متحد آحاد ملت صحنه ای باشکوه را به رخ جهانیان کشید.

وی با بیان اینکه اقدام مناسب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به ترور سردار عزیز میهن و همرزمان ایشان بسیار به موقع و مناسب بوده است، اظهار داشت: این خواسته یک ملت بر خون خواهی از سرداران سرافراز وطن بوده که جان خود را برای امنیت و آسایش ما فدا کردند.

رئیس هیات مدیره شرکت عمران شهر جدید گلبهار در بخش دیگری از سخنان خود با اذعان به اینکه استقرار دادگستری در شهر جدید گلبهار زمینه خدمات رسانی و تسهیل در امور را برای مردم فراهم کرده است، گفت: خوشبختانه تعامل و همکاری با دستگاه قضایی بسیار خوب بوده که امیدواریم زمینه این فعالیت ها بهتر و موثرتر انجام شود.

گریوانی در پایان این دیدار ضمن آرزوی موفقیت برای آقای مهدوی پور ابراز امیدواری کرد: با توجه به رشد جمعیت در شهر جدید گلبهار زمینه استقرار نمایندگی سایر دستگاه های خدمات رسان فراهم شود تا خدمات مناسب به مردم ارائه گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار