وعده توقف رفت و آمدهای زاید دستگاههای دولتی به واحدهای تولیدی

تهران (پانا) - وزیر صنعت با بیان اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را برای اجرای ماده ۷ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار طراحی کرده است، گفت: رفت و آمدهای زاید دستگاههای دولتی به تولیدکنندگان متوقف می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۰۳۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
وعده توقف رفت و آمدهای زاید دستگاههای دولتی به واحدهای تولیدی

رضا رحمانی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در رابطه با اجرای حکم ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های ا جرائی به واحدهای تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط، اظهارداشت: این کمیته هنوز تشکیل نشده و پیشنهاد من این است که امروز یکی از راه‌های مقابله با تحریم از لحاظ اقتصادی تسهیل امور است و لذا ماده ۷ قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار اهمیت دارد.

وزیر صنعت افزود: اگر مانعی در اجرا است بیان کنند زیرا از نظر وزارت صنعت، هیچ مانع فنی و فکری برای اجرای این ماده وجود ندارد و حتماً اجرای آن، ضروری است.

به گفته وی، پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود زیرا معمولا یک سری موانع بوروکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد اما مشکل جدی نداریم و ما حتما در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.

وزیر صنعت با بیان اینکه این وزارتخانه سامانه‌ای را برای اجرای ماده ۷ قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار طراحی کرده است، گفت: رفت و آمدهای زاید دستگاههای دولتی به تولیدکنندگان متوقف می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار