در پاسخ به تهدید ترامپ

ظریف: وحوشی در طول تاریخ به ما حمله کرده و رفته‌اند اما ما هنوز ایستاده‌ایم

وزیر امورخارجه کشورمان در پاسخ به رئیس جمهور آمریکا خاطر نشان کرد: در طول هزاران سال تاریخ، وحوشی آمده‌اند و به شهرها، بناها و کتابخانه‌های ما حمله کرده و رفته‌اند اما ما هنوز ایستاده‌ایم.

کد مطلب: ۱۰۰۲۵۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ظریف: وحوشی در طول تاریخ به ما حمله کرده و رفته‌اند اما ما هنوز ایستاده‌ایم

به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یک‌شنبه) در پاسخ به پیام تهدیدآمیز شب گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه کشورمان یک توئیت دیگر منتشر کرد.

وی در پیام خود نوشت: به عنوان یادآوری به کسانی که توهم آن را دارند که می‌توانند جرایم جنگی داعش را با هدف قرار دادن میراث فرهنگی‌مان تقلید کنند: در طول هزاران سال تاریخ، وحوشی آمده و به شهرهای ما تاخت و تاز کرده، بناهای یادبود ما را ویران کرده و کتابخانه‌های ما را سوزانده‌اند.

ظریف افزود: اکنون آنها کجا هستند؟ ما هنوز سر جای خود هستیم و سرافراز ایستاده‌ایم.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان به توئیت شنب شب ترامپ اشاره دارد که در آن به رجزخوانی علیه کشورمان پرداخت و گفت که ۵۲ سایت را در ایران در نظر دارد که در صورت اقدام ایران علیه آمریکا به آنها حمله خواهد کرد.

ترامپ در توییت ادعایی خود گفت، اهدافی که برای حمله در نظر گرفته‌اند "بعضی به شدت سطح بالا و برای ایران و فرهنگ ایرانیان بسیار مهم هستند" و به ادعای او حمله به آنها "به سرعت و با شدت" انجام می‌شود.

ظریف امروز در توئیتی دیگر تاکید کرد که حمله به مراکز فرهنگی جرایم جنگی محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار