معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور خبر داد:

خسارت سیل به واحدهای تولیدی تعیین شد

تهران (پانا) -  معاون وزیر کشور از برآورد خسارت‌های ناشی از سیل به واحدهای تولیدی و صنعتی کشور خبر می‌دهد و می‌گوید این روند مراحل نهایی و تهیه پیش‌نویس برای ارائه تصمیم‌گیری را طی می‌کند.

کد مطلب: ۹۱۶۲۷۴
لینک کوتاه کپی شد
خسارت سیل به واحدهای تولیدی تعیین شد

به گزارش ایرنا،‌ بابک دین‌پرست گفت: هفته گذشته با کمک وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت، کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری موفق شدیم پس از چندین جلسه تخصصی میزان خسارت‌های وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی را جمع آوری کنیم.
وی احیای اشتغال و تولید در واحدهای آسیب‌دیده و خانه‌های خسارت‌دیده را 2 برنامه مهم قرارگاه نوسازی و بازسازی مناطق سیلزده بیان کرد و افزود: هفت کمیته تخصصی در این زمینه تشکیل و در حال فعالیت است.
دین‌پرست با بیان اینکه نگاه وزیر کشور به مباحث اقتصادی ویژه است خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیلزده به ریاست وزیر کشور تشکیل شده است و نتایج خوبی به دنبال دارد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور یادآوری کرد: اولویت‌های رونق تولید در 20 بند تهیه و به استان‌ها برای برنامه‌ریزی و اجرا ابلاغ شده است.
وی مهمترین اولویت وزارت کشور در زمینه اقتصادی را جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی برشمرد و بازگشت واحدهایی که در سال‌های گذشته تعطیل شده‌اند به چرخه تولید را مهمترین وظیفه این وزارتخانه در سالجاری اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار