حضور پررنگ وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

تهران (پانا) - نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های مختلف لشکری و کشوری در زمینه مهارت آموزی با استقبال چشم‌گیر مقامات بلندپایه کشور در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۸۸۴۹
لینک کوتاه کپی شد
حضور پررنگ وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نمایشگاه یک روزه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در روز دوشنبه 9 مهر 97 با مدیریت ستاد کل نیروهای مسلح و قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه و با حضور 25 دستگاه مختلف لشکری و کشوری مرتبط با موضوع آموزش‌های مهارتی و با هدف مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، در این نمایشگاه وزارت آموزش و پرورش حضور چشم‌گیری داشت.

سیدمصطفی آذرکیش، مدیرکل دفتر کاردانش وزارت آمزوش و پرورش ضمن قدردانی از زحمات ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران درباره تجهیز غرفه وزارت آموزش و پرورش، بر عزم وزارت آموزش و پرورش در راستای اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امر مهارت آموزی کارکنان وظیفه تاکید کرد و برگزاری این قبیل نمایشگاه‌ها را دریچه‌ای برای ورود به بازار کار و توسعه فرهنگ کار و کارآفرینی و معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌ها به کارکنان وظیفه دانست.

در غرفه وزارت آموزش و پرورش توانمندی‌های آموزشی هنرستان‌های کاردانش شهر تهران و شهرستان‌های تهران در زمینه‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر در رشته‌های مختلف از قبیل باغداری، پرورش گل و گیاه آپارتمانی، سراجی کیف، برق و الکترونیک، اتوماسیون و الکترونیک صنعتی، تراش سنگ‌های قیمتی، صنایع چوب، معرق و ... به نمایش درآمد و مورد استقبال مسئولان بلندپایه و مقامات لشکری و کشوری قرار گرفت.

سیدمحمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش، عبدالرسول عمادی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه در غرفه وزارت آموزش و پرورش حضور یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار