رمضانی به پانا خبر داد

جزئیات برگزاری هفته سرود و نمایش مدارس + جدول زمانبندی

تهران (پانا) - مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور در 3 سطح را که از روز شنبه 16 اسفندماه آغاز می‌شود، تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۷۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری هفته سرود و نمایش مدارس + جدول زمانبندی

علی رمضانی در گفت‌وگو با پانا درباره برگزاری هفته سرود و نمایش مدارس سراسر کشور با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری اداره کل فرهنگی هنری و اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی انجام می‌شود اظهار کرد: «در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اجرای سند تحول بنیادین، با هدف ایجاد روحیه نشاط و شادابی مدارس و تقویت هویت اسلامی و ایرانی و تقویت روحیه کار تیمی و همچنین استفاده از ظرفیت فضای مجازی در جهت انتقال مفاهیم تربیتی، هفته سرود و نمایش با شعار «هر مدرسه یک سرود، یک نمایش» در شبکه شاد شده است.»

وی ادامه داد که در این راستا برنامه اجرایی هفته سرود و نمایش به همراه پوستر این رویداد بزرگ فرهنگی برای اطلاع رسانی به مدارس سراسر کشور ارسال می‌شود. هفته سرود و نمایش در شرایط کنونی امکانات و برنامه ریزی ویژه ای را می‌طلبد و به همین دلیل و با توجه به شرایط موجود ضمن تاکید بر بهره گیری از بستر شبکه شاد و فضای مجازی برنامه‌های این هفته در 3 سطح برنامه ریزی و ابلاغ خواهد شد.

رمضانی با اعلام 3 سطح برگزاری این برنامه بیان کرد: «سطح اول: ویژه برنامه‌های آموزشگاهی؛ سطح دوم: ویژه برنامه‌های استان / شهرستان / منطقه و سطح سوم: ویژه برنامه ملی است.»

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش مخاطبان این برنامه را دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی؛ تمام همکاران علاقه‌مند و مربیان و معاونان پرورشی؛ ادارات فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی استان‌ها اعلام کرد و درباره برنامه‌های اجرایی و جدول زمانبندی این برنامه گفت که برنامه‌ها در 3 بخش پخش سرود و نمایش از بستر شبکه شاد ویژه دانش‌آموزان تمام دوره‌های تحصیلی؛ پخش ویژه برنامه آموزشی با موضوعات تشکیل گروه‌های نمایش و سرود در مدارس؛ پخش ویژه برنامه گفتمان سرود و نمایش در مدارس خواهد بود.

وی ادامه داد: «در بخش اول ویژه برنامه بر اساس جدول شماره یک در بستر شبکه شاد در بخش کانال ویژه هفته سرود و نمایش بارگذاری می‌شود. مدیران آموزشگاه‌ها طبق جدول شماره یک، هر روز یک اثر سرود و نمایش را در ساعت اعلامی، قبل از شروع کلاس و با حضور همه دانش‌آموزان در تمام کلاس‌ها به مدت 15 دقیقه ارسال و پخش کنند. مربیان و معلمان نیز در پایان درس بخشی از فعالیت کلاسی را به بررسی و نقد آثار پخش شده بپردازند و نتیجه را به مدیران مدارس بر اساس برگ نظر سنجی ارائه کنند.»

رمضانی با اشاره به بخش دوم اضافه کرد این ویژه برنامه بر اساس جدول شماره دو در بستر شبکه شاد در بخش کانال ویژه هفته سرود و نمایش بارگذاری می‌شود. ویژه برنامه به صورت زنده پخش می‌شود و راس ساعت اعلامی، مدیران آموزشگاه‌ها لینک کانال و یا فایل پخش زنده را در گروه معلمان مدارس ارسال می‌کنند.

مدیرکل فرهنگی هنری، اردوها و فضای پرورشی وزارت آموزش و پرورش در بخش آخر نیز تاکید کرد که این ویژه برنامه بر اساس جدول شماره سه در بستر شبکه شاد در بخش کانال ویژه هفته سرود و نمایش بارگذاری می‌شود. مخاطبان این ویژه برنامه ادارات فرهنگی هنری با کارشناسان فرهنگی هنری سراسر کشور و مدیران آموزشگاه‌ها هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار