برنامه های مکمل آموزشی برای دانش آموزان استثنایی توسط دبیران آموزش و پرورش

اصفهان(پانا)- سی و چهارمین اجلاس روسا و مدیران نواحی ومناطق آموزش و پرورش استان با حضور مدیر کل و معاونین و مشاورین مدیر کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برنامه های مکمل آموزشی برای دانش آموزان استثنایی توسط دبیران آموزش و پرورش

محسن الماسی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی در گفت و گو با پانا گفت: بعد از پرتاب شدن به درون کرونا در بهمن ماه تقریبا حالت شوک به همه دست داد. به هرحال ما با برنامه ریزی هایی که داشتیم از اوایل خردادماه تیم های کارگروهی را برای بحث آموزش آماده کردیم. مشکلی که ما داریم تنوع و سطح معلومات متفاوت بچه هایی است که ما باید به آنها خدمات بدهیم. به خاطر همین ما کارگروه های مختلفی تشکیل دادیم.
وی در ادامه گفت: پیشنهادی که به وزارت شد این بود که یک سری گروهای متمرکز کشوری تشکیل شود تا خبرهایی که در استان ها تولید می شود در آنجا بارگزاری شود و هر معلم براساس شناسایی که از دانش آموز خود به دست می آورد بتواند یک برنامه مکمل آموزشی برای آن دانش آموز طراحی بکند. اگر این محتوایی که تهیه شده است به صورت پایلوت درکشورتوزیع می شود، برای یک دانش آموز معمولی به لحاظ محتوا، کم است معلم می تواند یک سری نکات به آن اضافه کند و اگر سنگین است می تواند از آن بکاهد و یا به قسمت های مختلف تقسیم کند و روند آموزش را شخصی سازی کند.
وی تصریح کرد: با توجه به بخشنامه وزارت آموزش و پرورش به مدارس اطلاع رسانی شد که براساس تصمیم داخلی سیاست گذاری کنند، زیرا شیوع بیماری در مناطق استان با هم متفاوت هستند و هر تصمیمی که ستاد ملی کرونا گرفت ما برای آن سناریو آموزشی آماده کردیم و مشکل خاصی نداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار