بازدید مدیر منطقه 18 از مدارس شهید علوی و فلاح مقدم

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن حضور در کلاس ها و مطرح نمودن سئوالاتی در خصوص برنامه ریزی درسی، موفقیت های آتی و چگونگی تعاملات مناسب با آموزگاران و خانواده و دوستان، دانش آموزان پایه ی ششم را به چالش کشاند و رهنمودهایی در این موارد، ارائه نمود.

کد مطلب: ۸۸۲۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر منطقه 18 از مدارس  شهید علوی و فلاح مقدم

رضا مرادی مدیرآموزش و پرورش منطقه به همراه اخشابی مشاور آموزشی مدیر، در راستای بهبود کیفیت آموزشی و ارائه ی رهنمودهای لازم، از مدارس ابتدایی فلاح مقدم(پسرانه) و شهید علوی(دخترانه)، بازدید نمودند.

به گزارش کارشناس اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 18، رضا مرادی مدیر آموزش و پرورش منطقه، در مراسم آغازین دانش آموزان شرکت کرد و در رابطه با رعایت اخلاق و رعایت حق یکدیگر، عنوان نمود: لازم است ایمان واقعی، باور و شناخت را در خود نهادینه کنیم، چرا که می دانیم خوبی ها و بدی ها چیست و می توانیم خوبی ها را اجرا و از بدی ها دوری کنیم و این امر با ممارست در زندگی، جزء وجود و شخصیت ما می شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه، ضمن حضور در کلاس ها و مطرح نمودن سئوالاتی در خصوص برنامه ریزی درسی، موفقیت های آتی و چگونگی تعاملات مناسب با آموزگاران و خانواده و دوستان، دانش آموزان پایه ی ششم را به چالش کشاند و رهنمودهایی در این موارد، ارائه نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار