ریحانه سلیمی به عنوان مشاور نوجوان شهردار تهران در امور دانش آموزی انتخاب شد

تهران (پانا) - ریحانه سلیمی دانش آموز دبیرستان حمزه ربیعی در بیستمین آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که در برج میلاد برگزار گردید به عنوان مشاور نوجوان شهردار تهران در امور دانش آموزی انتخاب شد.

کد مطلب: ۸۸۱۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ریحانه سلیمی به عنوان مشاور نوجوان شهردار تهران در امور دانش آموزی انتخاب شد

ریحانه سلیمی دانش آموز دبیرستان حمزه ربیعی در بیستمین آیین تنفیذ احکام شهرداران مدارس که در برج میلاد برگزار گردید به عنوان مشاور نوجوان شهردار تهران در امور دانش آموزی انتخاب شد.

در این مراسم پیروز حناچی شهردار تهران گفت: در تربیت دینی ما نکاتی برای راهنمایی وجود دارد که امروز می توانیم از آن ها استفاده کنیم؛ یکی از این نکات این است که بهترین مردم کسی است که خیرش به همگان برسد. کاری که شهرداران مدارس انجام می دهند نیز مصداق همین امر است .

وی خطاب به شهرداران مدارس عنوان کرد: شما تلاش می کنید مقدمات حضور در عرصه های اجتماعی را تجربه کنید. تجربه هایی مانند شهردار مدرسه شدن فرصتی است که دانش آموزان و فرزندان ما امکان حضور و فعالیت در عرصه های اجتماعی را پیدا می کنند و این بسیار مهم است؛ یادمان باشد در جهان امروز فردی که در عرصه های اجتماعی فعال نیست مسئولیت های انسانی خود را نمی تواند انجام دهد و باید در این زمینه رشد کند .
وی در پایان خطاب به شهرداران مدارس گفت: امیدوارم در مسئولیتی که بر عهده گرفته اید با ابتکار عمل و اقدامات خلاقانه به وظایف خود عمل کنید .

گفتنی است دراین مراسم،ریحانه سلیمی دانش آموز دبیرستان حمزه ربیعی نفر اول شهرداران مدرسه شهر تهران ،به عنوان مشاور نوجوان شهردار تهران در امور دانش آموزی انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار