مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان پسر آذربایجان شرقی آغاز شد/

نقش فعالیت های قرآنی در کاهش لغزش ها  وآسیب های اجتماعی دانش آموزان

تبریز (پانا)- کارشناس مسئول  اداره قرآن، نماز و عترت  آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در این برهه  زمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی دشمن بیداد می کند اگر بخواهیم فرزندانمان را از لغزش ها و آسیب های اجتماعی مصون نگاه داریم باید به تربیت قرآنی آن ها توجه کنیم

کد مطلب: ۸۱۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش فعالیت های قرآنی در کاهش لغزش ها  وآسیب های اجتماعی دانش آموزان

عباس ایپچیان مقدم در حاشیه مرحله استانی سی و ششمین دوره مسابقات قرآن، نماز و عترت دانش آموزان و فرهنگیان در محل اردوگاه الغدیر در گفت و گو با خبرنگار پانا اظهار کرد: مسابقات دانش آموزان پسر با حضور هزار و 600 دانش آموز از امروز آغاز شد و تا 3 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: متسابقین در 15 رشته قرائت، اذان، مداحی، تفسیر، نهج البلاغه، حفظ ویژه و عمومی، صحیفه سجادیه، احکام عملی، احکام کتبی، تجوید، ترتیل، انشای نماز و... با هم به رقابت خواهند پرداخت.

کارشناس مسئول اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی ادامه داد: تلاش کردیم تا کتب و منابع امتحانی مسابقات نسبت به سال های قبل سریعتر به دست دانش آموزان برسد و علاوه بر این سعی کردیم محل برگزاری مسابقات هم محل تفریحی و مفرح باشد.

وی اضافه کرد: در پایان رقابت ها از هررشته یک نفر منتخب خواهیم داشت که پس از شرکت در کلاس های توانمندسازی و برخورداری از آموزش های لازم به مرحله کشوری اعزام خواهند شد.

ایپچیان تصریح کرد: در سال های قبل 20 نفر از استان در مرحله کشوری و در رشته های مختلف مقام کسب کردند.

کارشناس مسئول اداره قرآن، نماز و عترت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: در این برهه زمانی که به فرموده رهبر معظم انقلاب تهاجم فرهنگی و شبیه خون فرهنگی دشمن بیداد می کند اگر بخواهیم فرزندانمان را از لغزش ها و آسیب های اجتماعی مصون نگاه داریم باید به تربیت قرآنی آن ها توجه کنیم و هر چه در این زمینه بیشتر سرمایه گذاری کنیم به مراتب آسیب های اجتماعی کمتر خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار