استاندار زنجان ؛

نیازمند تغییر رویکرد در آموزش‌وپرورش هستیم

زنجان(پانا)-استاندار زنجان با بیان اینکه در اتفاقات اخیر برخی از دانش‌آموزان و دانشجویان آسیب بیشتری دیدند،گفت نیازمند تغییر رویکرد در آموزش‌وپرورش به ویژه در دانشگاه فرهنگیان و دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هستیم.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۸۵
لینک کوتاه کپی شد
نیازمند تغییر رویکرد در آموزش‌وپرورش هستیم

محسن افشارچی ظهر امروز (۲۴ دی‌ماه) در جلسه شورای آموزش‌وپرورش استان زنجان با بیان اینکه با افزایش نسبی در بودجه تملک و دارایی استان، قطعا در بخش تعمیر و تجهیز مدارس کمک بیشتری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه مدیر باید توان و قدرت ریسک کردن داشته باشد، افزود: با فروش و مولدسازی برخی از ساختمان‌ها بخشی از مشکلات آموزش‌وپرورش حل می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اتفاقات چند وقت گذشته در کشور افتاد که این اتفاقات باید ما را حساس کند، ادامه داد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب نباید مغرور شویم و فکر کنیم اتفاقات تمام شده است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه با توجه به جنگ تجربی، در اتفاقات اخیر برخی از دانش‌آموزان به ویژه دانش‌آموزانی که در سال‌های آخر متوسطه تحصیل می‌کنند و دانشجویانی که در سال‌های اول دانشگاه قرار دارند بیشتر آسیب دیدند، تصریح کرد: نیازمند تغییر رویکرد در آموزش‌وپرورش به‌ویژه در دانشگاه فرهنگیان و دانش‌آموزان مقطع متوسطه دوم هستیم. یکی از ابزارهای دشمنان برای ضربه زدن به جوانان ما فضای مجازی است که روزبه‌روز افکار جوانان ما را به سمت پوچی می‌برد.

استاندار زنجان با بیان اینکه شاهد روایت‌های غلط از وقایع توسط دشمنان در فضای مجازی هستیم، اضافه کرد: دشمنان ما بخشی از واقعیت را گفته و بخشی بزرگی از آن را بازگو نمی‌کنند که اینها سبب می‌شود ذهن جوانان ما پوچ شود.

افشارچی با توضیح اینکه باید ارتباط منطقی بین مدرسه و خانه برقرار شود، افزود: وقتی صحبت از گفت‌وگو با نسل جدید و دانش‌آموزان می‌شود نباید این گفت‌وگو یک طرفه باشد بلکه لازم است از همه پتانسیل‌ها حتی ظرفیت بازنشسته‌ها برای دوستی با دانش‌آموزان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم نسل جدید ما نسل پوچی بار آید، تصریح کرد: کم کاری در این حوزه سبب می‌شود نسل جدید ما به سمت خواسته‌های دشمن حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار