مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

مکتب شهید سلیمانی را باید در کنار مکاتب اسلام، عاشورا و امام حسین(ع) به فرزندان آموزش داد

شیروان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در آیین تجلیل از منتخبین راه یافته به مرحله استانی جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت ما باید مکتب شهید سلیمانی را در کنار مکاتب اسلام، عاشورا و امام حسین(ع) به فرزندانمان آموزش بدهیم.

کد مطلب: ۱۳۳۷۴۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مکتب شهید سلیمانی را باید در کنار مکاتب اسلام، عاشورا و امام حسین(ع) به فرزندان آموزش داد

ابوالقاسم اکبری ضمن تقدیر از دانش آموزان راه یافته به مرحله استانی در این جشنواره گفت: سه نفر از دانش آموزان منتخب استانی همراه با خانواده های خود جهت شرکت در مراسم ۲۲ دی ماه عازم کرمان خواهند شد.

وی از اجرای برنامه توسط دانش آموز، آتنا رضایی پایه دوم از شهرستان راز و جرگلان در این مراسم نیز خبر داد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی، مدیریت توام با تدبیر را از ویژگی های برجسته حاج قاسم دانست و در ادامه افزود: شهید سلیمانی امنیت ایران را فراتر از مرزها تعریف کرد و اعتقاد داشت که امنیت مردم ایران باید فراتر از مرزها برقرار باشد و لذا بر این اساس بود که مدیریت حاج قاسم در صحنه های مختلف، توام با تدبیر بود.

جانشین فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه در مجموعه اقشار بسیج استان نیز مهمترین محور حاج قاسم را حرکت در مسیر ولایت برشمرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی، سرباز و مطیع محض ولایت بود و این یکی از عوامل اصلی موفقیت و ماندگاری ایشان در قلب تاریخ است.

عین الله حاتمی در ادامه با اشاره به بخشی از ویژگی ها و موارد برجسته سردار دلها گفت: هر کدام از ما امروز در هر صحنه ای که هستیم، همه و همه می توانیم با سرمشق گرفتن از ویژگی های برجسته این شهید والا مقام، به عنوان یک حاج قاسم دیگر، زمینه ی خدمت رسانی بیشتر را به مردم و پیشرفت کشور عزیزمان داشته باشیم.

فرامرز شجاعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان شیروان نیز با بیان خاطره ای از دوران کودکی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یکی از عوامل موفقیت در زندگی ایشان را احترام به مقام والای پدر و مادر بیان کرد.

در پایان از فرامرز صدقی در رابطه با تدوین این مسابقه بزرگ فرهنگی و پنج منتخب استانی، مرتضی دوستارمقدم- پایه اول، یسنا بهادری - پایه دوم، امیر محمدی باجگیران - پایه سوم، امیرعلی شجاعی - پایه پنجم و رقیه آرام - پایه ششم، با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آمد.
خبرنگار: زهرا وظیفه شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار