دانش‌آموزان تمام استان‌ها می‌توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت کنند

کاظمی: این مدرسه یک کانال و گروه نیست یک فعالیت نظام مند و ساختارمند برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه شعر و داستان است

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش درباره راه‌اندازی مدرسه مجازی شعر و داستان توضیحاتی داد.

کد مطلب: ۱۱۳۰۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان تمام استان‌ها می‌توانند در مدرسه شعر و داستان شرکت کنند

علیرضا کاظمی در مراسم راه‌اندازی مدرسه مجازی شعر و داستان گفت: امروزه در کنار حضور کرونا و تمام آسیب‌هایی که برای جامعه وجود دارد اتفاقات خوبی رقم می‌خورد و یکی از این اتفاقات این است که از مدرسه ملی مجازی شعر و داستان رونمایی شده است.

وی افزود: این مدرسه یک آیین نامه و برنامه محتوایی در 3 سطح دارد و با رویکرد عدالت آموزشی فرصت بسیار عظیمی را در اختیار دانش‌آموزان کشور قرار می‌دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: از برجسته ترین اساتید کشوری در این مدرسه به کار گرفته می‌شود و دانش‌آموزان تمام استان‌ها می‌توانند در این مدرسه شرکت کنند.

کاظمی عنوان کرد: این مدرسه یک کانال و گروه نیست یک فعالیت نظام مند و ساختارمند برای شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در عرصه شعر و داستان است.

وی افزود: امیدوارم این مدرسه ملی مجازی شعر و داستان یک آغاز خوبی برای یک فرجام خوب در نظام تعلیم و تربیت باشد تا عقب افتادگی‌های این حوزه جبران شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش دبیرخانه این مدرسه در هرمزگان است ما نیز تلاش می‌کنیم تمام ظرفیت‌های سرامد کشور را در اختیار این مدرسه قرار دهیم.

کاظمی گفت: سال اول به صورت آزمایشی این مدرسه فعالیت خواهد کرد و در سال آینده با آسیب شناسی یک الگوی جدید موثر ارائه خواهیم داد تا شب شعرهای خوبی در شادنما و در بستر شبکه شاد داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار