تبعات پایان کار بازنشستگان ورزش در سرخابی‌های تهران؛ زلزله در پرسپولیس و آرامش در استقلال

تهران (پانا) - پنج عضو هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس استعفا داده‌اند تا تبعات خداحافظی بازنشسته‌ها دامن‌گیر این دو باشگاه شوند؛ اتفاقی که درباره پرسپولیس شیب بیشتری دارد و این تیم در روزهای حساس نقل و انتقالات بدون مدیر مانده است.

کد مطلب: ۸۷۶۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
تبعات پایان کار بازنشستگان ورزش در سرخابی‌های تهران؛ زلزله در پرسپولیس و آرامش در استقلال

با اجرایی شدن اصلاحیه قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، دامنه این موضوع به ورزش هم رسیده است و بیشتر بازنشستگان ورزشی پیش از 15 آذر پست خود را ترک کردند.

هر چند طی چند روز گذشته دستور آغاز مجدد روند خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال صادر شده است، این باشگاه‌ها فعلا به صورت دولتی به کار خود ادامه می‌دهند که به همین دلیل طی چند روز گذشته خبرهایی درباره اعضای هیات رئیسه این دو باشگاه شنیده شد.

پرسپولیس قهرمان بدون مدیر

در باشگاه پرسپولیس حمیدرضا گرشاسبی، محمود روغنی گلپایگانی و حمیدرضا حاجی بیگی بازنشسته بودند که هر سه نفر پیش از 15 آذر استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرده‌اند.در بین آنها شاید بیشترین ضربه را در روزهای حساس نقل و انتقالات به این باشگاه، نبودن حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل این تیم بزند.

گرشاسبی هرچند فعلا پرسپولیس را مدیریت می‌کند و در کنار تیم حضور دارد اما از آنجا که حق امضا ندارد عملا نمی‌تواند در خریدهای جدید نقش زیادی ایفا کند. اما به نظر می‌رسد گرشاسبی امیدوار است تا بتواند همچنان در پرسپولیس به فعالیت خود به عنوان مدیر عامل ادامه دهد و در انتظار تصمیم نهایی از سوی وزارت ورزش و جوانان قرار دارد.

اما اگر گرشاسبی نتواند مجوزهای لازم را برای ادامه فعالیت دریافت کند، باید طی روزهای آینده وزارت ورزش و جوانان سرپرست این تیم را معرفی کند. در این باره اسامی مختلفی مانند ایرج عرب و محمد خبیری دو کارمند وزارت ورزش و جوانان و صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال مطرح شده‌اند و البته در راس این اسامی نام مهدی محمدنبی دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال هم شنیده می‌شود. در بین این اسامی واکنش‌های منفی درباره نبی از سوی هواداران پرسپولیس بسیار زیاد است،؛ ارتباط خوب دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عاملی است که هواداران پرسپولیس را نگران کرده است.

آرامش در استقلال

در استقلال برخلاف پرسپولیس اوضاع آرام‌تر است و امیرحسین فتحی مدیرعامل این تیم فعلا در سمت خود ماندنی است. ابقا فتحی بهترین خبری است که می‌تواند این روزها به هواداران استقلال برسد تا آنها امیدوار باشند که تیم‌شان بتواند در فصل نقل و انتقالات تقویت شده و یکبار دیگر طعم مدعی شدن برای هواداران این تیم ایجاد شود.

اما اکبر عباس ملکی و جواد قراب دو عضو هیات مدیره این باشگاه که بازنشسته بانک تجارت و بانک سپه هستند استعفای خود را تقدیم وزیر ورزش و جوانان کرده‌اند. در کنار امیرحسن فتحی، مدیرعامل استقلال، حسن زمانی مرد جنجالی و پرحاشیه هیات مدیره استقلال هم همچنان می‌تواند به فعالیت ادامه دهد زیرا سه سال دیگر تا بازنشسته شدن زمان دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار