دستگیری سارق معتاد در ساوه

اراک(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: در عملیات ماموران انتظامی شهرستان ساوه سارق معتاد دستگیر شد و به سه فقره سرقت کابل و تجهیزات برق در این شهرستان اعتراف کرد.

کد مطلب: ۸۳۰۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق معتاد در ساوه

به گزارش خبرگزاری پانا استان مرکزی به نقل از پایگاه خبری پلیس، پرویز اسدی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و تجهیزات برق در شهرستان ساوه، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه شهرصنعتی کاوه در حین گشت زنی در محور قدیم ساوه - تهران شخصی را در حال بریدن و سرقت کابل های برق روشنایی اتوبان شناسایی و در اقدامی سریع دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ساوه با اشاره به کشف 120 متر کابل و تجهیزات برق و آلات و ادوات سرقت از متهم بیان کرد: سارق پس از انتقال به یگان انتظامی به سه فقره سرقت کابل از محل های متعدد در شهرستان ساوه اعتراف کرد.

اسدی اظهار داشت: در ادامه بازجویی های پلیس به همدستی فردی به عنوان مالخر نیز اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه سارق دارای اعتیاد بوده و برای تهیه مواد افیونی اقدام به سرقت می کرده است گفت: سارق و مالخر پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان خواست توصیه های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار