آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه در چالوس ۱۲ نفر را روانه بیمارستان کرد

اختلاف شخصی پدر و فرزند؛ عامل به آتش کشیدن قهوه‌خانه‌

مازندران (پانا) - آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه در چالوس که عامل آن اختلاف شخصی میان پدر و فرزند بود، 12 نفر را روانه بیمارستان کرد.

کد مطلب: ۸۱۳۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آتش‌سوزی در یک قهوه‌خانه در چالوس ۱۲ نفر را روانه بیمارستان کرد

ذکریا اشک‌پور در شرح این حادثه گفت: در ساعت ۱۹:۱۹ امروز جمعه ۲۴ فروردین خبر این حادثه به مرکز پیام اورژانس غرب استان اعلام شد و بلافاصله آمبولانسهای پایگاهای اورژانس چالوس به محل حادثه واقع در یکی از قهوه خانه های این شهر اعزام شدند.

او افزود: بر اساس گزارش‌های رسیده از ستاد هدایت درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این حادثه ۱۲ نفر دچار سوختگی و سه نفر دچار آسیب‌های متعدد در اندام‌ها شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران اعلام کرد که شش نفر از افرادی که دچار سوختگی شدند جهت ادامه درمان در مرکز تخصصی سوختگی به بیمارستان زارع ساری منتقل شدند.

اختلاف پدر و فرزند؛ عامل به آتش کشیدن قهوه‌خانه‌‌‌

سردار سید محمود میرفیضی در این خصوص گفت: در ساعت ۱۹ و ۱۹ دقیقه امروز جمعه ۲۴ فروردین ماه در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک قهوه خانه در " بازار روز" شهرستان چالوس، ماموران انتظامی شهرستان سریعا به محل حادثه عزیمت کردند .

وی افزود: با حضور ماموران پلیس و آتش نشانی حریق در کمتر از یک ساعت مهار شد که در این حادثه ۱۱ نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این حریق عمدی بوده از شناسایی و دستگیری عامل آتش سوزی در کمتر از دو ساعت خبر داد.

سردار میرفیضی، افزود ؛ متهم به آتش سوزی فردی به نام "م -ک " فرزند مسئول این واحد صنفی و قهوه خانه بوده که به علت اختلافات شخصی با پدرش، مرتکب این عمل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار