عزاداری مردم شهرستان اسفراین در پی شهادت رئیس جمهور ایران شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی

اسفراین(پانا)- مردم شهرستان اسفراین در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانشان در حادثه فرود سخت بالگرد، در مسجد اعظم امام خمینی(ره) عزاداری کردند.

کد مطلب: ۱۴۷۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

از عصر دیروز خبر دچار سانحه شدن بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهانشان منتشر و باعث نگرانی و ابهام مردم ایران شد.

به گزارش خبرگزاری های مختلف بالگرد حامل رئیس جمهور و هئیت همراه در مسیر بازگشت در «جنگل دیزمار» در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه و فرود سخت شده بود.

تیم های جست و جو هلال احمر، نیروی زمینی ارتش، کوهنوردان و برخی از مسئولین و فرماندهان تا پاسی از شب همچنان به دنبال محل بالگرد در منطقه مذکور، مشغول کار و تلاش سخت بودند.

احمد وحیدی، وزیر کشور عنوان کرد: بعد از افتتاح سد رئیس جمهور در مسیر برگشت، یکی از بالگردها به دلیل وضعیت هوا و مه الود بودن مجبور به فرود سخت می شود. گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند اما به دلیل شرایط نامناسب جوی تا رسیدن به نقطه بالگرد زمان خواهد برد. ارتباط تلفنی با همراهان رئیس جمهور برقرار شده اما همچنان برقراری ارتباط با آن نقطه سخت است.

گفتنی است در بالگرد حامل رئیس جمهور استاندار آذربایجان شرقی، امام جمعه تبریز و وزیر امور خارجه نیز حضور داشته‌اند.

و سرانجام خبر سخت و دردناک 

خادم الرضا(ع)، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در راه خدمت به ملت بزرگ ایران به شهادت رسیدند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مغتنم مردم کشور ایران با حضور در جمع مردم مناطق حادثه دیده و محروم و استان های مختلف، گره از مشکلات آنها باز می کرد و به همین جهت دارای محبوبیت خاصی در بین مردم کشور ایران بود.

مردم ولایتمدار شهرستان اسفراین با حضور در مسجد اعظم امام خمینی(ره)، به عزاداری در خصوص شهادت رئیس جمهور محترم و همراهانشان در حادثه فرود سخت بالگرد پرداختند.

یگانه شکیبا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار