معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی:

اختتامیه اردوی تشویقی برای ۷۰ هیئت مذهبی دانش‌آموزی برتر مدارس کشور

مشهد (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی گفت اختتامیه اردوی تشویقی برای ۲۸۰ نفر از دانش‌آموزان برتر مسئول هیئت مذهبی دانش‌آموزی مدارس کشور در مشهد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۹۱۹
لینک کوتاه کپی شد
اختتامیه اردوی تشویقی برای ۷۰ هیئت مذهبی دانش‌آموزی برتر مدارس کشور

علی مهدوی‌خواه معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش و پرورش استان خراسان‌ رضوی در حاشیه اختتامیه اردوی تشویقی هیئت مذهبی دانش‌آموزی سراسر کشور ‌گفت: در راستای تقویت فعالیت هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی مدارس، سال گذشته پویش «خیمه ما» به‌منظور شناسایی هیئت‌های مذهبی مدارس کشور برگزار شد.

وی ادامه داد: ‌بر‌اساس ارزیابی صورت گرفته ۷۰ هیئت مذهبی از ۲۶ استان به عنوان هیئت‌های برتر مدارس شناسایی شد که به اردوی تشویقی زیارتی مشهد مقدس دعوت شدند.

این مقام مسئول خاطر‌نشان کرد: بر اساس مفاد برنامه فراگیر پرورشی و فرهنگی و در راستای تقویت عنصر «هویت» در دانش‌آموزان، به دنبال این هستیم که زمینه تحقق کامل هدف «هر دانش آموز؛ عضو یک تشکل» را رقم بزنیم و به اینجا برسیم که زمینه شکل‌گیری همه تشکل‌های دانش‌آموزی، از جمله هیئت‌های مذهبی دانش‌آموزی در همه مدارس شکل بگیرد.

 

خراسان رضوی / اصغرزاده

 

هیات‌های مذهبی ارتباط ویژه‌ای با مسائل و فضاهای معنوی دارد

‌رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی  گفت: هیات‌های مذهبی ارتباط ویژه‌ای با مسائل و فضاهای معنوی دارد و ظرفیت بسیار بزرگی که در کشور ما برای تعریف فعالیت گروهی وجود دارد، همین هیئت است.

سید‌اسماعیل اصغرزاده رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی در مراسم اختتامیه اردوی منتخبین هیات‌های دانش‌آموزی سراسر کشور گفت: اتفاق خوب و مبارکی که در دو سال اخیر رخ داد که وزارت آموزش و پرورش به صورت ویژه‌ای برای تقویت و توسعه و فعال‌سازی هیات دانش‌آموزی مدارس سراسر کشور برنامه‌ریزی کرد. 

وی ادامه داد: در این اردو ما برگزیدگان  دو پویش ویژه را داشتیم که یکی پویش خیمه ما که بعنوان فعالین هیات‌های مذهبی و پویش میم مثل مهربانی ویژه فعالین دهه کرامت که آستان قدس رضوی برای این پویش بصورت ویژه مشارکت کردو میزبانی بسیار خوبی را از تعدادی از دانش آموزان بعهده گرفت.

وی گفت: در این سه روزی که در خدمت دانش آموزان هیاتی بودیم فعالیت های خوبی چون کارگاه‌های تبادل نظر و تبادل تجربیاتحضور پیدا کرده و فعالیت های خود در مدارس را با هم دیگر به اشتراک گذاشتند‌.

دانش‌آموز خبرنگار: حسنا داریوش

 

 

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار