هوای تهران پاکیزه شد

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت : هوای سایر مناطق کشور فردا چهارشنبه ۲۸ آذر در شرایط نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۸۷۹۱۸۵
لینک کوتاه کپی شد
هوای تهران پاکیزه شد

به نقل از خبرگزاری آنا، بارش باران پاییزی که از بامداد امروز در تهران شروع شده بود باعث شد آلودگی هوای پایتخت کاهش پیدا کرده و شهروندان تهرانی تنفس در هوای نسبتاً تمیزی را تجربه کنند.

بر همین اساس احد وظیفه در گفتگو با خبرگزاری آنا با اشاره به ورود یک سامانه بارشی جدید به کشور اظهار کرد: امروز سه‌شنبه ۲۷ آذرماه شاهد فعالیت سامانه بارشی در مناطقی از غرب کشور، زاگرس شمالی، غرب، البرز مرکزی و غربی و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر هستیم و همچنین از عصر امروز با گذر این سامانه بارشی از غرب کشور شاهد فعالیت این سامانه در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق سردسیر و مرتفع بارش به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، افزود: از فردا این سامانه بارشی منجر به بارش پراکنده برف در برخی استان‌ها از جمله گلستان، خراسان شمالی، و خراسان رضوی شده و به مرور این سامانه از بخش شمال شرقی کشور خارج خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: هوای سایر مناطق کشور فردا چهارشنبه ۲۸ آذر در شرایط نسبتاً پایداری پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه یادآور شد: البته از روز پنجشنبه ۲۹ آذر ماه نیز دوباره شاهد ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور خواهیم بود که بخشی از شمال غرب کشور شامل استان‌های مرکزی، قم، قزوین، البرز و سواحل مرکزی و غربی دریای خزر را فرا خواهد گرفت.

به گفته این مقام مسئول در سازمان هواشناسی، آسمان تهران فردا چهارشنبه ۲۸ آذرماه صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای تهران ۱۱ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار