سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم در استان اصفهان به پایان رسید

اصفهان (پانا) - آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم و یاریگران زندگی استان اصفهان با حضور برگزیدگان در رشته‌های ادبی و تجسمی در سینمای فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۷۶۹۱۷
لینک کوتاه کپی شد
سیزدهمین جشنواره نوجوان سالم در استان اصفهان به پایان رسید

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان؛ در جشنواره نوجوان سالم که از ابتدای سال تحصیلی آغاز شده بود دانش‌آموزان، والدین و فرهنگیان در ۲۰ رشته ادبی و تجسمی از جمله شعر، داستان، روایت پیشگیری، پویانمایی، موشن‌گرافی، فیلم کوتاه، نقاشی و پوستر با یکدیگر رقابت کردند.

مهدی نم‌نبات، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این جشنواره گفت: بالغ بر ۵۲۰۰ نفر در سطح مدارس، نواحی و مناطق استان در این جشنواره شرکت کردند که پس از بررسی، ۱۲۵۰ اثر به مرحله استانی راه یافت.

وی افزود: در نهایت، هیات داوران ۲۵۰ دانش‌آموز، فرهنگی و والدین را به‌عنوان نفرات برتر در رشته‌های مختلف معرفی کردند.

نم‌نبات با بیان اینکه حضور دانش‌آموزان در مراسم اختتامیه، شور و نشاط خاصی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد، اظهار کرد: این دانش‌آموزان با اراده‌ای محکم‌تر تصمیم می‌گیرند که از آسیب‌های اجتماعی دوری کنند.

عین‌الله طیموری‌فر، معاون مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش نیز در این مراسم ضمن قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش از شرکت‌کنندگان در جشنواره به‌خاطر تلاششان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از هنر قدردانی کرد.

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه، برخی از آثار برگزیده دانش‌آموزان در قالب فیلم کوتاه، پویانمایی و موشن‌گرافی برای حاضرین به نمایش گذاشته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار