فعالیت ۶۶ مدرسه آموزش از راه دور در گیلان

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۶۶ مدرسه آموزش از راه دور با سه هزار و ۶۲۱ دانش‌آموز دختر و پسر در استان تحصیل می‌کنند.

کد مطلب: ۹۷۲۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ۶۶ مدرسه آموزش از راه دور در گیلان

به گزارش پانا ، نادر جهان آرای با بیان اینکه مدارس آموزش از راه دور، ظرفیتی برای تحقق عدالت آموزشی و همچنین بازگشت بازماندگان از تحصیل به چرخه آموزشی است، اظهار کرد: ۶۶ مدرسه آموزش از راه دور در استان با سه هزار و ۶۲۱ دانش‌آموز دختر و پسر در دوره‌های اول و دوم متوسطه و کاردانش تحصیل می‌کنند.

وی درباره اهمیت و ضرورت فعالیت مدارس از راه دور گفت: کسانی که به دلیل مشغله کاری، امکان حضور در مدارس عادی را ندارند، می‌توانند از خدمات این آموزشگاه‌ها بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به نقش نیروی انسانی در فرآیند نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد: مدیران و معلمان تاب آورترین نیروهای آموزش و پرورش هستند و ما باید با عملکرد خود بتوانیم در برابر نقدهای موجود پاسخگو باشیم.

جهان آرای با اشاره به مزایای این نوع مدارس گفت: «آموزش آسان، باکیفیت، همیشه، همه جا و برای همه» از شعارهای این مجموعه است و مدیران موظفند امکان تحصیل باز ماندگان از تحصیل (به غیر از مقطع ابتدایی) را در مدارس آموزش از راه دور فراهم کنند.

جهان آرای افزود: بر این اساس مدارس برتر توسط سازمان مدارس غیردولتی تقدیر می‌شوند و مدارس ضعیف در صورتی که به رفع نواقص نپردازند پس از طرح در جلسه شورای نظارت استان از ارائه خدمت آموزشی محروم می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار