فرماندار اسلامشهر: با توجه به اجرای برنامه های خوب در حوزه قاچاق کالا،جایگاه مقابله فرهنگی هنوز خالی است

اسلامشهر(پانا) - فرماندار اسلامشهر گفت : در شرایط فعلی باید تمام تلاش دولت،نظام و مردم باید به آموزش فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا با حضور کلیه اقشار جامعه معطوف گردد که اگر این کار در حوزه فرهنگی اجرا نشود واگرایی فرهنگی را در پی خواهد داشت .

کد مطلب: ۹۲۶۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر: با توجه به اجرای برنامه های خوب در حوزه قاچاق کالا،جایگاه مقابله فرهنگی هنوز خالی است

مسعود مرسلپور در نشست بررسی راهکارهای رونق تولید و مبارزه با قاچاق کالا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر اظهار داشت: در سال 1373هجری شمسی آمریکا طرح دهکده جهانی را در دنیا مطرح کرد و در آن دوره فقط چین با این طرح مخالفت کرد و هدف از اجرای طرح تبادل و کسترش و بسط اطلاعات در دنیا با نظارت خود آمریکایی‌ها بود.

او در ادامه افزود: در دورانی خبرگزاری فرانسه افتخار میکرد که در مدت پنح دقیقه از زمان وقوع اتفاقی خبرآن در دنیا منتشر میشود، اما اکنون با حضورشبکه‌های اینترنتی و مجازی مشاهده میشود که در کوچکترین روستا از وقایع اطلاع پیدا کرده و اگر اطلاعات زمانی فقط برای مسئولین مهم بود، حالا ما با مخاطب عام و برتر از عام مواجه هستیم .

فرماندار اسلامشهر تصریح کرد: هر موضوعی که در دنیا با آن روبرو هستیم مخاطراتی دارد و این مورد ذات هر پدیده است که توسط انسان کشف میشود و در حوزه مخاطرات ترویج و اشاعه کالاهای ممنوعه و قاچاق نیز ما با کانال های مختلف در گیر هستیم.

مرسلپور گفت: دشمنان نظام و مردم ما پاشنه آشیل کشوررا تعقیب کرده و الان آمریکایی‌ها برروی پاشنه آشیل ما که اقتصاد و تولید است کار میکنند واین در صورتی است که برنامه‌های اقتصاد مقاومتی با نامگذاری سالهای مختلف از سوی رهبری و نظارت دولت، مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های مرتبط در این راستا فعالیت‌ها و برنامه خوبی را اجرا مینمایند.

او در رابطه با کالاهای قاچاق خاطر نشان کرد: مشخصات کالاهای قاچاق نابود کننده تولید و غیر قابل مصرف برای انسانهای عاقل هستند و اگر این روند مدیریت نشود،با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن ،جامعه و فرهنگ مارا نشان خواهد گرفت.

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با توجه به تمام کارهای خوبی که در حوزه قاچاق کالا انجام شده ، ولی جای مقابله فرهنگی همچنان خالی است .

مرسلپور اذعان کرد: در شرایط فعلی باید تمام تلاش دولت،نظام و مردم باید به آموزش فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا با حضور کلیه اقشار جامعه معطوف گردد که اگر این کار در حوزه فرهنگی اجرا نشود واگرایی فرهنگی را در پی خواهد داشت .

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار