در آیین تکریم و معارفه مدیر سازمان بسیج فرهنگیان سیستان و بلوچستان مطرح شد؛

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: تلاش فرهنگیان این استان جهادی است

سردار گشتاسبی: آموزش و پرورش اساس و زیرساخت آماده کردن نسلهای جدید برای خدمت به این نظام اسلامی است

زاهدان (پانا) - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت اصلی در کشور از آموزش و پرورش است و فرهنگیان این استان نیز با اوج مشکلات و سختی ها در دورترین نقاط با خدمت به مردم و دانش آموزان تلاشی جهاد گونه دارند.

کد مطلب: ۹۱۷۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: تلاش فرهنگیان این استان جهادی است

امان الله گشتاسبی اظهار کرد: آموزش و پرورش یکی از ارکان های مهم نظام اسلامی است. از این روی خدمت در استان پهناور سیستان و بلوچستان با اوج مشکلات و سختی های آن، در واقع تلااشی جهادی است.

او ادامه داد : فرهنگیان در آموزش و پرورش جهادی دائمی در آماده نمودن فرزندان این مرز و بوم برای فردای ایران اسلامی برعهده دارند.

فرمانده سپاه سلمان استان بیان داشت: مسئولیت در نظام اسلامی تکلیف سنگین و باعث افتخار برای خدمتگزاران آن است لذا امروز مسئولیت ما مسئولیت حساس و سنگینی است زیرا استکبار جهانی که به دنبال آسیب زدن به تمامی ارکان کشور است از ضربه زدن به آموزش و پرورش دریغ نمی کند.

او افزود: این نظام به دنبال حقیقت و ظالم ستیزی در سراسر جهان است بدین جهت تمام مسئولان خدوم در این نظام اسلامی در واقع در جهاد هستند.

سردار گشتاسبی با بیان اعلام آمادگی در جهت کمک و خدمت در عرصه های آموزشی و پرورشی این استان عنوان داشت: هر جایی که آموزش و پرورش تشخیص دهد که سپاه همکاری کند با جان و دل همانند سایر حوزه ها همکاری و کمک خواهیم کرد .

همچنین در این جلسه غلامرضا باقری سرپرست آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن مغتنم شمردن حضور سردار گشتاسبی به اداره کل آموزش و پرورش او را سردار خدمت و فرهنگ در این استان نامید.

او ادامه داد: توجه سپاهیان پیش از نگاه امنیتی، نگاهی فرهنگی، اجتماعی و خدمات رسانی خصوصاً در آموزش و پرورش است.

باقری تصریح کرد: سپاهیان عزیز در تمام استان‌ها حضور فرهنگی و خدمات رسانی دارند که این فرصت بی نظیر و بی بدیل در آموزش و پرورش با انواع خدمات زیرساختی انجام گرفته است.

او در پایان به نمایندگی از فرهنگیان و دانش آموزان این استان از زحمات سپاه استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار