معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان

ظرفیت های آموزش و پرورش در اختیار ستادهای بحران است

تاکنون ۱۴۲مدرسه در استان پذیرای اسکان مردم سیل زده شدن

اهواز (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان در بازدید ازروستای سیل زده شهرستان گفت: همه ظرفیت های آموزشی از قبیل فضا و تجهیزات در اختیار ستادهای بحران است.

کد مطلب: ۹۰۵۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد
ظرفیت های آموزش و پرورش در اختیار ستادهای بحران است

حرج چلداوی امروز در حاشیه بازدید از روستاهای سیل زده کارون اظهار کرد: روستاهای بخش سویسه از جمله چمیان، فارسیات، اسماعیلیه یک و دو آب کماکان در حال پیشروی است و این مورد اوضاع را بحرانی تر میکند.

او افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با فرماندار معین شهرستان و بخشدار سویسه احداث سیل بند می تواند سد محکمی در برابر پیشروی بیش از حد آب شود و انشالله این موضوع در حداقل زمان اجرایی شود. مردم در این روستاها به صورت خودجوش با کمبود امکانات دست و پنجه نرم می کنند و کمک ویژه مسئولین می تواند تا حد زیادی از این مشکلات بکاهد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش در خصوص حمایت از سیل زدگان،یاد آورشد: تاکنون ۱۴۲مدرسه در استان پذیرای اسکان مردم سیل زده شدند. در این مدارس خدمات رفاهی فرهنگی نیزبه سیل زدگان ارائه می شود.

چلداوی در پایان یادآور شد: آموزش و پرورش خوزستان همه ظرفیت های خود را در اختیار ستادهای بحران شهرستان های درگیر در پدیده سیلاب قرار داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار