مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: 50 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی پذیرش شدند

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی از اسکان 51 هزار و 429 نفر روز گردشگر در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان تا پایان هشتمین روز نوروز خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۴۱۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:  50 هزار نفر در مراکز اسکان فرهنگیان آذربایجان شرقی پذیرش شدند

جعفر پاشایی گفت: تا صبح امروز 8 فروردین ماه 98، تعداد 51 هزار و 429 نفر روز در مراکز اسکان موقت فرهنگیان استان، پذیرش شده اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: از ابتدای فعالیت ستاد اسکان نوروز 98 تا کنون، تعداد 5 هزار و 650 خانوار در ستادهای اسکان استان پذیرش شده اند که این تعداد شامل 20 هزارو 342 نفر است.

پاشایی ضمن قدردانی از کلیه عوامل دخیل در ستادهای اسکان و مراکز اقامتی گفت: ستاد اسکان نوروز 98 در استان ، با تجهیز بیش از 2750 اتاق و آمادگی 40 پایگاه پذیرش؛ علاوه بر مراکز اقامتی دیگر و خانه های معلم نهایت تلاش خود را در استقبال از میهمانان نوروز 98 و پذیرش مسافرین بکار بستند.

وی در پایان با اشاره به شرایط نامساعد جوی یادآور شد: مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت استان حسب وظیفه و بنا به تاکید وزیرمحترم آموزش و پرورش با بسیج تمامی امکانات آمادگی کافی برای پذیرش اضطراری و مواجهه با سیلاب و خطرات احتمالی را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار