دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان : نیاز اصلی ورزش ناشنوایان تعامل با آموزش و پرورش استثنایی است

همدان (پانا)- دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان گفت: برای کشف استعدادیابی در ورزش های ناشنوایان باید تعامل بالایی با اداره آموزش و پرورش استثنایی داشته باشیم چرا که می‌توان افراد نخبه زیادی را پیدا کرد.

کد مطلب: ۸۰۷۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان : نیاز اصلی ورزش ناشنوایان تعامل با آموزش و پرورش استثنایی است

مهران تیشه گران در مجمع انتخاباتی هیات ناشنوایان استان با تمجید از همکاری و هماهنگی مسئولان همدان در حمایت از ناشنوایان گفت: از مدیرکل ورزش و جوانان استان و سرپرست و دبیر هیئت قدردانی می‌کنم که با اهتمام ویژه ای در خدمت جامعه ناشنوایان استان و در تلاش برای حل مشکلات آنها هستند.
وی افزود: کار کردن در این فدراسیون و خدمت به ناشنوایان یک افتخار بزرگ است و امیدوارم در زمینه امکانات و کمک به ورزش ناشنوایان استان بتوانی گام‌های موثری برداریم.
دبیر فدراسیون ورزش های ناشنوایان در این مجمع انتخاباتی از وجود 18 رشته فعال در زیر مجموعه ورزش ناشنوایان خبر داد و گفت: ورزشکاران ما افتخارات زیادی را در رقابت‌های جهانی و المپیک نانشوایان کسب کرده‌اند.
مهران تیشه‌گران افزود: برای کشف استعدادیابی در ورزش های ناشنوایان باید تعامل بالایی با اداره آموزش و پرورش استثنایی داشته باشیم چرا که می توان افراد نخبه زیادی را پیدا کرد.
وی همچنین با تبریک به ساغرچی به دلیل انتخابش به عنوان رئیس هیات ورزش های نانشوایان همدان، گفت: در این استان ظرفیت‌های بسیار خوبی در عرصه ورزش و بخصوص ورزش ناشنوایان وجود دارد.
تیشه‌گران یادآوری کرد: این استعدادها به گونه‌ای است که ورزش همدان می‌تواند در رقابت‌های المپیک ناشنوایان ورزشکاران زیادی داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار