بازدید مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان از آموزش وپرورش شهرستان خدابنده

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه رییس اداره حراست و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان از اداره آموزش و پرورش شهرستان خدابنده بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۸۰۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان از آموزش وپرورش شهرستان خدابنده

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به نقل از شهرستان خدابنده ، حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در برنامه کاری خود با حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار دیدار کرد.

در این دیدار حاج آقا موسوی ضمن عرض خیر مقدم به مدیر کل آموزش وپرورش استان وهیئت همراه وعرض قبولی طاعات وعبادات در ماه مبارک رمضان،این ماه را فرصت مغتنم وتوفیق الهی برای بندگان خوب خداوند د انست و گزارشات مدیر کل آموزش وپرورش استان را امید بخش وتاثیر گذار برشمرد.

امام جمعه شهر قیدار به موضوع اهمیت رسالت آموزش وپرورش اشاره کرد و خاطر نشان نمود موفقیت جامعه مرهون موفقیت آموزش وپرورش است و جامعه فرهنگیان وآموزش وپرورش را در تربیت جامعه اسلامی و گسترش تبلیغات اسلامی مهم وموثر دانست.

مدیر کل آموزش وپرورش استان زنجان در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای حاج آقا موسوی امام جمعه شهر قیدار ،مدیریت آموزش وپرورش، فرهنگیان شهرستان کارشناسان وهمکاران اداری و عرض خداقوت، از زحمات و تلاش های مستمر معلمان و کارکنان ومجموعه آموزش و پرورش شهرستان خدابنده بخصوص در موقعیت کرونایی تقدیر وتشکر نمود وعملکرد این شهرستان را مطلوب توصیف کرد.

مظفری در این دیدار به اهم فعالیتهای انجام یافته اداره کل آموزش وپرورش استان اشاره کرد وسیاستهای کلی اداره کل آموزش وپرورش استان را بر اساس گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری دانست.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت استان، اصل اساسی در سیاست اداره کل را آرامش مجموعه همکاران ،مدارس وحفظ حرمت معلم وجامعه فرهنگی عنوان کرد و گفت:مدیران نباید فقط تشریفاتی وتابع بخشنامه بالا دستی باشند بلکه باید خلاق، مبتکر و عملگرا باشند.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و پیش بینی امکانات و شرایط برای انجام مطلوب فرایند ثبت نام و هدایت تحصیلی دانش آموزان وفعالیتهای تابستانی وبازدیدهای میدانی اظهار داشت : تلاش شود تا با برنامه ریزی صحیح و اتخاذ تدابیر لازم این فرایندها با آرامش و بدون دغدغه دانش آموزان واولیا انجام گیرد و جلسات توجیهی نیز برای مدیران مدارس با توجه به مصوبات ستاد کرونا ودر فضای شاد برگزار گردد.

وی در ادامه افزود: با ساماندهی صحیح و منظم نیروی انسانی، فضاهای آموزشی و اطلاع رسانی شفاف و به موقع تلاش شود تا اهداف مورد نظر محقق گردد. وی با تشریح عملکرد 6 ماه گذشته این اداره کل، از افزایش سرانه دانش آموزی در همه مدارس به خصوص شبانه روزی ، افزایش نرم استخدام نیرو از 300 به 508 نفر، تهیه حدود 4 هزار گوشی برای دانش آموزان وپرداخت مطالبات ومعوقات همکاران خبر داد وافزود: مجموعه اداره کل آموزش وپرورش استان نیز در رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان دستگاه برتر شناخته شد.

درادامه فرایند، مدیر کل و هیئت همراه جهت عرض خدا قوت به همکاران در مدارس ومیزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا وفعالیت در برنامه شاد از آموزشگاه شهید مفتح شهر قیدار بازدید کرد. وعملکرد آموزشگاه را قابل قبول و رضایتمند دانست.

افشاری مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده نیز در این دیدارضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل و هیئت همراه از حضور ایشان در آموزش و پرورش شهرستان قدردانی کرد و حضور ارزشمند مدیر کل وهیئت همراه را مایه خیر وبرکت برای مجموعه آموزش وپرورش شهرستان عنوان کرد.وهمچنین عملکرد مدارس وآموزش وپرورش شهرستان را در زمینه های آموزشی وپرورشی به صورت حضوری ومجازی تشریح کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار