درنظارت بر مدارس غیردولتی از سلیقه‌های شخصی پرهیز شود

شیراز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر ضرورت نظارت بر فعالیت‌های مدارس و مراکز غیر دولتی تاکید کرد و گفت این نظارت‌ها باید بر اساس قانون انجام گیرد و سلیقه‌های شخصی دخالتی نداشته باشد.

کد مطلب: ۱۱۶۳۰۷۲
لینک کوتاه کپی شد
درنظارت بر مدارس غیردولتی از سلیقه‌های شخصی پرهیز شود

فرهاد اسماعیلی، در جمع رییس و کارکنان اداره مشارکت های مردمی، مدارس و مراکز غیر دولتی استان با اشاره به مطلب فوق گفت: در این نظارت ها احقاق حقوق همه ارکان این مدارس از جمله موسس، پرسنل شاغل، دانش آموز و اولیا آنها مورد تاکید است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: مدارس و مراکز غیر دولتی، فعالیت ها و خدمات خود را در حوزه آموزش و پرورش به جامعه ارائه کنند.

اسماعیلی در همین راستا پیشنهاد تشکیل نمایشگاهی از دستاوردهای مدارس غیر دولتی خصوصاً در حوزه آموزش مجازی در دوران کرونا را ارائه کرد.

وی همچنین بر افزایش کیفیت فعالیت‌های یاددهی و یادگیری در این مدارس تاکید کرد و افزود: این افزایش نباید فدای فعالیت های کمی این مدارس شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس بر توانمندسازی و افزایش آگاهی معلمان شاغل در مدارس غیردولتی تاکید کرد و افزود: در این راستا برنامه های آموزشی متعددی طراحی و اجرا شود.

اسماعیلی گفت: در این برنامه های آموزشی محتواهای مناسب در قالب ساعت های مشخص و توسط اساتید خبره طراحی شود.

وی بر ضرورت آسیب شناسی دوره های قبلی برگزار شده تاکید کرد و افزود: این دوره ها باید به نحوی طراحی شود که نیاز مدارس غیردولتی را در حوزه افزایش کیفیت آموزش و پرورش پاسخ دهد.

رئیس اداره مشارکت های مردمی و مدارس و مراکز غیر دولتی آموزش و پرورش فارس نیز در این جلسه افزود: در حال حاضر بیش از 2 هزار و ۶۳۰ مدرسه غیر دولتی در استان فارس مشغول به فعالیت هستند.

یزدان دشتیان گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر پرسنل شاغل در قالب موسس، مدیر و معلم در این مدارس مشغول به فعالیت هستند.

او افزود: بیش از یکصد و ۵۶ هزار دانش آموز نیز در این مدارس مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار