رئیس سازمان بهزیستی خبر داد

افزایش 15 مستمری مددجویان بهزیستی همزمان با هفته دولت + جزئیات

تهران (پانا) - رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان همزمان با هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۱۷۷۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 15 مستمری مددجویان بهزیستی همزمان با هفته دولت + جزئیات

وحید قبادی‌دانا در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش مستمری مددجویان سازمان بهزیستی اظهار کرد: با مساعدت سازمان برنامه و بودجه و هدفمندی یارانه‌ها در هفته دولت مبلغ مستمری پرداختی برای مددجویان سازمان بهزیستی از محل هدفمندی یارانه‌ها در مردادماه با افزایش 15 درصدی روبرو شد که مستمری مددجویان بر روی کارت بانکی مددجویان سازمان بهزیستی شارژ شد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تصریح کرد: بر این اساس مبلغ دریافتی خانواده‌های یک نفره از 108 هزار تومان به 125 هزار تومان، خانواده‌های دو نفره از 215 هزار تومان به 248 هزار تومان، خانواده‌های سه نفره از 289 هزار تومان به 332 هزار تومان و خانواده‌های چهار نفره از 384 هزار تومان به 442 هزار تومان و خانواده‌های پنج نفره از 416 هزار تومان به 479 هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

به گفته وی، مبلغ مستمری مددجویان برای ماه مرداد بر روی کارت بانکی مددجویان سازمان بهزیستی و مستمری بگیران شارژ شد این مبلغ از این به بعد در ماه‌های آینده هم پرداخت خواهد شد.

قبادی‌دانا با بیان اینکه از محل اعتبارات سازمان بهزیستی مبالغی نیز به صورت ماهانه به مددجویان اختصاص پیدا می‌کند، گفت: با احتساب مبالغی که از سوی اعتبارات سازمان بهزیستی به صورت مستمری پرداخت می‌شود و مبالغی که از محل هدفمندی یارانه‌ها پرداخت می‌شود حداقل عدد مستمری که خانوارهای تحت پوشش سازمان بهزیستی دریافت می‌کنند برای خانواده یک نفره 188 هزار و 500 تومان و برای خانواده پنج نفره 599 هزار تومان خواهد بود که برای مردادماه این مبلغ واریز شد.

رئیس سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه بتوانیم مبلغ مابه‌تفاوت افزایش یافته را برای ماه‌های فروردین تا تیرماه در آینده نزدیک پرداخت کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار