در مراسم تجلیل از مناطق برتر در حوزه تربیت بدنی و سلامت شهر تهران

مهرزاد حمیدی: رشد ورزش دانش‌آموزی منجربه رشد ورزش حرفه‌ای در کشور می‌شود

تهران (پانا) - مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش در مراسم تجلیل از مناطق برتر در حوزه تربیت بدنی و سلامت شهر تهران از اهمیت دادن به ورزش دانش آموزی توسط خانواده ها و مدارس سخن گفت.

کد مطلب: ۹۹۱۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مهرزاد  حمیدی: رشد ورزش دانش‌آموزی منجربه رشد ورزش حرفه‌ای در کشور می‌شود

به گزارش پانا، مهرزاد حمیدی، معاون تربیت و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: ضرورت دارد در ادوار مختلف دور هم جمع شویم و دست آوردها را جشن بگیریم. این سپاسگزاری منبع جوشانی از انگیزه ایجاد می کند. این مهم که در حوزه تربیت بدنی شهر تهران انجام می شود و این بازخورد دادن سازنده است.

وی افزود: استراتژیک ترین بخش آموزش و پرورش مدیران مدارس اند و همچنین معلمین مهم اند و شان آنها از این سلسله مراتب بلندتر است و باید تلاش کنیم از همیاری مدیران و معلمین مدارس اعم از معلمین پرورشی و ورزشی و حتی آموزگاران پایه مدارس برای پیشبرد اهداف حوزه سلامت دانش آموزی استفاده کنیم.

وی افزود: باید یک گفتمان ملی در مشارکت دادن والدین در پیشبرد فعالیت ورزشی فرزندان شان راه اندازی کنیم. نهضت عمومی در حوزه تربیت بدنی از طریق والدین، مدیران مدارس و معلمین و روسای مناطق و مدیران کل استان های کشور راه اندازی کنیم و در نهایت حمایت اجتماعی برای پیشبرد اهداف ورزش دانش آموزی داشته باشیم.

وی با اشاره به اهمیت رشد ورزش دانش آموزی در کشور گفت: ورزش دانش آموزی اگر رشد کند ورزش حرفه ای و کشوری بالنده می شود. کسانیکه به ریشه توجه ندارند، به نتیجه کوتاه مدت فکر می کنند.

حمیدی گفت: اکنون باید سرمایه گذاری بلند مدت انجام شود. پس ورزش دانش اموزی پایه و اصل است. امیدوارم خانواده های دانش آموزان مطالبه خود را از ورزش دانش آموزی داشته باشند تا برآیند بلند در ورزش کشوری شکل گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار