دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش خبر داد:
۶ هزار پروژه در سراسر کشور وجود دارد که بیش از ۹۴ درصد آنها دارای تیمهای مردمی هستند
تهران (پانا) - دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش، گفت: شبکههای مردمی در نهضت مدرسهسازی، بازوان ساختار رسمی هستند.

اردشیر دهقانی امروز، شنبه دهم خردادماه در نشست توسعه عدالت آموزشی و کیفیت بخشی به فضاهای آموزشی که با حضور وزیر آموزش و پرورش و اعضای این جلسه و مدیران کل استانی که به صورت برخط در سالن جلسات وزارتخانه برگزار شد، با بیان اینکه در مسیر پیشرفت نهضت توسعه عدالت آموزشی، ساختارهای رسمی و غیررسمی هر دو فعالاند، گفت: به دلیل مشکلات موجود در ساختارهای رسمی، نیازمند حمایت شبکههای مردمی هستیم از این رو شبکه مردمی بازوان ساختار رسمی ما محسوب میشوند.
وی با تاکید بر اینکه برای پیشبرد اهداف نهضت مدرسهسازی، کشور را به شش قطب تقسیم کردهایم، گفت: در هر قطب، ۵ استان وجود دارد و بهازای هر ۸ شهرستان یک سرگروه و به ازای هر ۵ پروژه یک راهبر فعالیت میکنند.
دهقانی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار پروژه در سراسر کشور وجود دارد، گفت: بیش از ۶ هزار مسئول مردمی نیز در روند اجرای پروژه فعالاند.
دبیر قرارگاه جهادی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بیش از ۹۴ درصد پروژهها دارای تیمهای مردمی هستند، گفت: انتظار میرود مدیران کل استانی با حضور در گروهها و شبکههای اطلاعرسانی مرتبط با نهضت عدالت آموزشی در پیشبرد این طرح همت گمارند.
ارسال دیدگاه