شهری خبر داد: راه‌اندازی سامانه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی

تهران (پانا) - مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران خبر داد در راستای جلب نظر و افزایش مشارکت حداکثری خیرین مدرسه ساز، سامانه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را طراحی و راه‌اندازی کردیم.

کد مطلب: ۱۰۷۲۲۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهری خبر داد: راه‌اندازی سامانه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران، در راستای ارج نهادن به نظرات پیشکسوتان در عرصه ساخت فضاهای آموزشی و استفاده از تجربیات ارزنده ایشان، جلسه‌ای صمیمانه بین تعدادی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف با مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران برگزار شد.

این جلسه که در سالن مرحوم دکتر حافظی اداره کل نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد، پیرامون چگونگی ساخت فضاهای آموزشی، چگونگی مشارکت خیرین در عرصه مدرسه سازی، نقشه‌برداری، طراحی مدارس احداثی و استفاده از مشارکت حداکثری خیرین در امر مدرسه سازی مباحثی مطرح شد.

علی شهری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران در این جلسه ضمن خوش‌آمد به پیشکسوتان عرصه علمی کشور، گفت: تمام تلاش همکارانم در نوسازی مدارس، ساخت فضاهای آموزشی با کیفیت و مطابق با استانداردهای روز است که دانش‌آموزان استفاده حداکثری از این مدارس نوساز را داشته باشند.

وی افزود: دولت در تلاش است تا با اختصاص منابع و امکانات لازم فضاهایی را برای تحصیل دانش‌آموزان فراهم کند که با آسودگی بتوانند به تحصیل علم و دانش بپردازند و در این راستا حوزه عمرانی آموزش و پرورش، یعنی نوسازی مدارس از هیچ کوششی فروگذار نبوده و نیست.

شهری به حمایت همیشگی خیرین مدرسه ساز اشاره و بیان کرد: در کنار کمک دولت به امر مدرسه سازی، خیرین گرانقدر نیز همواره یار و یاور آموزش و پرورش بوده‌اند و در سال‌های اخیر نیز فضاهای آموزشی بسیاری با کمک و همت این خیرین بزرگوار احداث شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران عنوان کرد: در راستای جلب نظر و افزایش مشارکت حداکثری خیرین مدرسه ساز، سامانه مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی را طراحی و راه‌اندازی کردیم و بنا به ضرورت نیاز به ساخت فضاهای آموزشی، روی سامانه مذکور مناطقی که بیشترین نیازمندی به ساخت مدرسه دارند را برای انتخاب خیرین با سهولت هرچه تمام فراهم کردیم.

در ادامه نیز، پیشکسوتان عرصه علمی که فارغ‌التحصیلان دانشگاه شریف هستند، ضمن اعلام حمایت خود در کمک به احداث مدارس در استان تهران، مباحث و پیشنهاداتی همانند ساخت یک مدرسه به نام دانشجویان دانشگاه شریف، استفاده از پتانسیل دانشجویان این دانشگاه در جهت طراحی، نقشه‌برداری، معماری و برآورد احداث مدارس، همکاری در پروژه‌های نیمه تمام خیرین و بازدید از پروژه‌های در دست ساخت و نیمه تمام آموزشی مطرح و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار