فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: برگزاری ۱۲۰۰ برنامه‌ی هفته دفاع مقدس در استان

زاهدان (پانا) - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اعلام کرد ۱۲۰۰ برنامه در قالب ۵۵ عنوان و ۹مولفه ویژه هفته دفاع مقدس در این استان برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۹۵۵۲۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان: برگزاری ۱۲۰۰ برنامه‌ی هفته دفاع مقدس در استان

سردار امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در نشست خبری با خبرنگار که در راستای تشریح ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در مهمانسرای سپاه در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس یکی از جلوه های عظیم و بزرگ تاریخ انقلاب اسلامی است.

او با بیان اینکه دوران دفاع مقدس برگ زرین نظام و انقلاب اسلامی است افزود: این دفاع نظام ما را در همه ابعاد چه در داخل و چه در خارج از کشور تثبیت و اقتدار خود را به رخ دشمنان اسلام کشیده است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۱۲۰۰ برنامه‌ی هفته دفاع مقدس در استان می شود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی مهم و موثر برای تمام مردم آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

فرمانده سپاه سلمان ادامه داد: انقلاب اسلامی و به تبعه آن دوران دفاع مقدس با اصول بنیادی و ریشه ای دور ازهر گونه شعار زدگی و با تکیه بر قانون الهی که توجه به وحدت و پیروی از ولایت پیامبر گونه امام راحل پایه گذار و زمین ساز استقلال و عزت توانمندی و خود اتکایی را در باور همه ما نهادین ساخت اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به یمن هدایت های دائیانه مقام معظم رهبری امروز الگویی مناسب در خودباوری، استقلال موثر در بین مردم آزادی خواه منطقه و جهان قرار گرفته است.

سردار گشتاسبی ادامه داد: دفاع مقدس امروز در همه ابعاد مانند نوری می درخشد و انقلاب ما آنچه را که به دنبالش بوده تا به امروز تحقق پیدا کرده است که هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس برگزاری حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس است که فرهنگ انقلابی، مقاومت، شجاعت، ایثار، خودباوری ملی و دینی را ترویج دهد.

این مسولیت ادامه داد: شعار محوری برنامه های دفاع مقدس در سال جاری "ما پیروزیم" با اجرای پنجاه و پنج عنوان و هزار دویست برنامه از سی و یک شهریور آغاز و تا هفت مهرماه در سطح استان ادامه خواهد داشت.

او در پایان گفت: روز شمار این هفته به شرح ذیلاست: ۳۱ شهریور قدرت توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح، ۱مهر دانش پژوهش معرفت جوانان و سربازان،۲مهر رونق تولید حمایت مردمی خودباوری، ۳مهر بصیرت دشمن شناسی ولایت مداری و دفاع همه جانبه،۴مهر شهیدان جانبازان آزادگان و فخر افرینان،۵مهر معنویت وحدت ملی خانواده ورزش همگانی۶مهر رزمندگان حماسه آفرینان و جهادگران ۷مهر فرمانده هان پیشکسوتان و مسولان نام گذاری شده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار