سرپرست فرماندر در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد:

پیگیر مسائل آموزش و پرورش پارسیان در مرکز استان خواهیم بود

هرمزگان (پانا) - سرپرست فرماندر در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد پیگیر مسائل آموزش و پرورش پارسیان در مرکز استان خواهند بود.

کد مطلب: ۱۳۶۵۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیگیر مسائل آموزش و پرورش پارسیان در مرکز استان خواهیم بود

نشست شوراى آموزش و پرورش پارسیان به ریاست اصغر هاشمی سرپرست فرمانداری و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان با حضور امام جمعه و سرپرست مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

علی عبداللهی سرپرست مدیریت آموزش و پرورش، ضمن قرائت دستور کار جلسه، از مصوبات نشست گذشته، اقدامات صورت گرفته و مسائل و موضوعات مربوطه گزارشی ارائه کرد.

اصغر هاشمی سرپرست فرمانداری با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه آموزش و پرورش در سطح جامعه گفت: بسیج منابع در امر پیشرفت آموزش و پرورش، بزرگترین و پرثمرترین سرمایه‌گذاری است که می‌تواند آینده کشور را تضمین کند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به حوزه آموزش و پرورش باید یک نگاه زیربنایی و ریشه ای باشد، افزود: آن جایی که به آموزش و پرورش ارزش داده شد به نتایج ارزشمندی دست یافتند که پیشرفت های حاصله در نظام جمهوری اسلامی نیز بیانگر همین موضوع است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان پارسیان تاکید کرد: مجموعه فرمانداری آمادگی لازم را دارد که مسائل حوزه آموزش و پرورش شهرستان را حتی الامکان به استان منتقل و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

حجت الاسلام و المسلمین بارانی امام جمعه شهرستان پارسیان جایگاه شورای آموزش و پرورش را بسیار ممتاز دانست و با اشاره به بهره‌مندی از ظرفیت قانونی این شورا ابراز امیدواری کرد مصوبات این شورا ضمن تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری در راستای تربیت تمام‌ ساحتی دانش‌آموزان، گره‌گشای فعالیت‌های پیش روی نظام تعلیم و تربیت باشد.

وی با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: بروز شبهات فکری و فرهنگی یکی از تهدیدهای امروز جامعه است که مبانی دینی و اعتقادی دانش آموزان را نشانه گرفته و ما باید معلمین را به گونه ای توانمندسازی نماییم که در شرایط فعلی قادر به پاسخگویی در زمینه رفع و دفع شبهات موجود باشند.

جلسه در پایان مصوباتی به همراه داشت که می توان به واگذاری زمین به منظور احداث اردوگاه دانش آموزی، بسیج امکانات در جهت برگزاری مطلوب آزمون پایانی دانش آموزان، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از صنایع و قرارگاه های سازندگی مستقر در پیرامون شهرستان اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار