مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان:

دبیرخانه دائمی دانش‌آموزی صحیفه سجادیه و مرکز نیکوکاری امام سجاد راه‌اندازی می‌شود

هرمزگان(پانا)-مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان هرمزگان از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی دانش‌آموزی صحیفه سجادیه و مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
دبیرخانه دائمی دانش‌آموزی صحیفه سجادیه و مرکز نیکوکاری امام سجاد راه‌اندازی می‌شود

حجت الاسلام والمسلمین غریب مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان هرمزگان با حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه شهر بندرعباس در زمینه راه اندازی مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی (ع) و دبیرخانه دائمی دانش آموزی صحیفه سجادیه دیدار و گفتگو کرد.

غریب در این دیدار گفت: انجمن اسلامی دانش آموزان بازوی کمکی آموزش و پرورش است و از ظرفیت خیلی خوب شبکه سازی برخوردار است.

وی افزود: نیروهای شاغل در انجمن اسلامی دانش آموزان تمام تلاش خود را در جهت پیشبرد اهداف بیانیه گام دوم انقلاب طبق دستورات مقام معظم رهبری و با بکارگیری شبکه دانش‌آموزی منسجم به کار بسته اند که این امر با تعامل ائمه جمعه استان در فعالسازی دفاتر اتحادیه شهرستان ها میسر خواهد شد.

این مسئول در ادامه از راه اندازی مرکز نیکوکاری دانش آموزی امام حسن مجتبی علیه السلام و دبیرخانه دائمی دانش آموزی صحیفه سجادیه در هرمزگان با همکاری و حمایت نماینده ولی فقیه در استان خبر داد.

امام جمعه بندرعباس نیز در این دیدار گفت: مأموریت اصلی همه دانش آموزان این است که شبکه سازی را انجام دهند و حلقه های این شبکه به هم وصل شوند تا هم افزایی صورت گیرد و در واقع بیانه گام دوم انقلاب پیش می رود سهم اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان همواره باید نسبت به دیگر تشکل ها برجسته تر باشد و خداوند را شاکرم که اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان دارای شبکه دانش آموزی قوی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار