برنامه‌های اوقات‌فراغت آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد مقدس تشریح شد

مشهد ( پانا ) - دراولین جلسه ستاد اوقات فراغت اداره آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد مقدس بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و اجرا و برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت در فضای مجازی تاکید شد.

کد مطلب: ۱۱۹۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های اوقات‌فراغت آموزش وپرورش ناحیه 6 مشهد مقدس تشریح شد

مهدی خلیلی، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی این ناحیه در جمع کارشناسان و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی و حاضران در جلسه گفت: مبحث اوقات فراغت بسیار مهم است، با توجه به سیستم تعلیم و تربیت آموزش و پرورش، در این شرایط سخت، توجه بیشتر ما به فضای مجازی است.
وی در ادامه گفت: دانش آموزان امسال از فضای مجازی خسته شده اند و از مدرسه دور بوده اند، بنابراین برنامه هایی باید اجرا شود که مورد پذیرش آنان باشد. ضمن اینکه تمامی برنامه ها به دلیل شرایط حاکم باید غیر حضوری باشد.
خلیلی در ادامه گفت: بخشنامه ای را برای مدارس فرستادیم، طبق این بخشنامه دانش آموزان باید ثبت نام خود در سایت همگام را انجام دهند و کلاس ها را به صورت مجازی مدیریت کنند.
وی گفت: مدارس باید برای هر نوع فعالیتی که می‌خواهند انجام دهند به صورت پایگاه تابستانی، مجوزهای لازم را داشته باشند تا فعالیت های خود را آغاز کنند، تمامی این فعالیت ها در فضای مجازی شاد صورت می‌گیرد که در این نرم افزار محتواهای بسیار زیادی بارگذاری شده است که مدیران، مربیان و معلمان می‌توانند از اینها استفاده و دانش آموزان را راهنمایی کنند.
خلیلی گفت: سخنان بسیار امیدوارکننده ای در رابطه با تولید واکسن‌های کرونای داخلی به گوش می‌رسد که این واکسن در مرحله تولید است که اگر همه واکسینه شوند در یک فضا دور از خطرات کرونا کلاس ها حضوری برگزاری می شود و اقداماتی را برای کلاس های حضوری انجام می‌دهیم تا دانش آموزان متوجه مطالب و توضیحات شده باشند.
خبرنگار: ملیکا اکبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار