نگاهی به وضعیت مدارس ابتدایی ناحیه یک بهارستان پس از بازگشایی مجدد مدارس

بهارستان یک(پانا)- معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان از حضور 400 دانش‌آموز پایه اول و دوم ابتدایی در 100 کلاس، با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
نگاهی به وضعیت مدارس ابتدایی ناحیه یک بهارستان پس از بازگشایی مجدد مدارس

در راستای اجرای مصوبات پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا، پیرو دستورالعمل واصله در خصوص آموزش حضوری پایه‌های اول و دوم ابتدایی، دستورالعمل بازگشایی کلاس‌ها و مدارس مذکور از اول بهمن‌ماه سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مدارس ارسال شد.

با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی، با وجود اختیاری‌بودن حضور دانش‌آموزان؛ طبق گزارشات واصله و بازدیدهای به عمل آمده توسط کارشناسان، آن عده از دانش‌آموزانی که در دسترسی به کلاس‌های مجازی با چالش مواجه بوده‌اند یا از ضعف تحصیلی برخوردار بودند از بازگشایی مدارس استقبال کرده و از آموزش حضوری بهره‌مند شده‌اند.

بر همین اساس طی آمار استخراج شده از مدارس ابتدایی ناحیه‌یک بهارستان به صورت میانگین در هر روز شاهد برگزاری 100 کلاس در هر پایه و حضور 400 دانش‌آموز بوده‌ایم.

در این میان زحمت‌ها و تلاش‌های تمامی همکاران از کادر اداری مدارس و معلمان در کنار کارشناسان و مسئولان اداره آموزش و پرورش قابل ستایش است و توجه وی به امر آموزش با تکیه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را شاهد هستیم.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار