مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب شد

بوشهر(پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر در حکمی فرامرز سلیمی فرد را به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب کرد .

کد مطلب: ۱۰۹۲۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر منصوب شد

به گزارش پانا، متن حکم فرامرز سلیمی فرد به شرح ذیل است :

بسمه تعالی

جناب آقای فرامرز سلیمی فرد

با سلام و احترام

نظر به مراتب ، تعهد ، شایستگی ، تخصص و تجربه های ارزشمند جنابعالی در نهاد تعلیم و تربیت به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بوشهر پست سازمانی 1-1-306 منصوب می شوید .

امید است با توکل و مدد از پیشگاه خداوند متعال ، پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست های رئیس جمهور محترم با بهره گیری مستمر از مشارکت ، همفکری و همدلی فرهنگیان گرانقدر ، کارشناسان ، صاحب نظران ، مدیران و نیز مسوولان شهرستان و منطقه در نیل به اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید بوده و در پیشبرد امور ، موارد زیر را وجهه همت خود قرار دهید.

1- اهتمام به استقرار روحیه اعتدال گرایی ، امید ، پویایی ، نشاط و شادابی در آموزش و پرورش .

2- ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحول و توسعه با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند بهبود مدیریت منابع انسانی و توجه به نقش اساسی فرهنگیان در این تحول .

3- توسعه مشارکت مردم ، مسوولان و فرهنگیان به منظور شکوفایی و رشد هر چه بیشتر فرزندان میهن اسلامی .

4- تعامل موثر و اثر بخش با امام جمعه ، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش .

5- ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد ، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگری در آموزش و پرورش .

6- تقویت روحیه ی ایثارگری ، اعتلای شان و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی های علمی ، تربیتی و حرفه ای آنان .

توفیق روز افزون شما را در انجام مسوولیت های محوله به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید را از درگاه حضرت احدیت مسالت دارم .

علیمراد کرمی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار